Počet záznamov: 1
Impact of game-based learning on STEM learning and motivation: Two case studies in Europe
Údaje o názve Impact of game-based learning on STEM learning and motivation: Two case studies in Europe / aut. Nour El Mawas, Peter Trúchly, Pavol Podhradský, Martin Medvecký, Cristina Hava Muntean Záhlavie-meno Mawas, Nour El (Autor) Ďal.zodpovednosť Trúchly, Peter, 1972- Z1 (Autor) - FIIT Ústav počítačového inžinierstva a aplikovanej informatiky Podhradský, Pavol, 1943- Z8 (Autor) - FEI Ústav multimediálnych informačných a komunikačných technológií Medvecký, Martin, 1968- Z1 (Autor) - FEI Ústav multimediálnych informačných a komunikačných technológií Muntean, Cristina Hava Z6 (Autor) In Knowledge Management & E-Learning : An International Journal. -- ISSN 2073-7904. -- Vol. 14, iss. 4 (2022), s. 360-394 Predmet.heslá Technology-enhanced learning Educational game STEM motivation knowledge gain Jazyk dok. angličtina URL http://www.kmel-journal.org/ojs/index.php/online-publication/article/view/521/517 Druh dok. RBX - článok z periodika Kategória ADM - 13/NOVÉ Vedecké práce v zahraničných časopisoch registrovaných v databázach Web of Science alebo SCOPUS Kategória od 2022 V3 - Vedecký výstup publikačnej činnosti z časopisu Typ výstupu článok V databázach WOS: 000938626200001
DOI: 10.34105/j.kmel.2022.14.020
SCOPUS: 2-s2.0-85151822345Rok 2023 článok
Počet záznamov: 1