- Tools of marketing communication and their impact on the consumer beh…
Počet záznamov: 1  

Tools of marketing communication and their impact on the consumer behavior of Generation Z

  1. SYS0106726
    LBL
      
    00000naa--22^^^^^-a-4500
    003
      
    SK-STU
    005
      
    20231204133247.4
    007
      
    ta
    008
      
    231204s^^^^-----------e------000-0-----d
    024
    7-
    $2 DOI $a 10.7441/dokbat.2023.07
    035
      
    $a biblio/1101425 $2 CREPC2
    040
      
    $a STU $b slo
    041
    0-
    $a eng $b eng
    100
    1-
    $7 stu_us_auth*0039797 $a Cagala, Matúš, $d 1996- $u 064000 $4 aut $9 50 $r Z3 $U MTF Materiálovotechnologická fakulta $T MTF Ústav priemyselného inžinierstva a manažmentu $X 85364 $U M4000 $Y 84
    245
    10
    $a Tools of marketing communication and their impact on the consumer behavior of Generation Z / $c aut. Matúš Cagala, Dagmar Babčanová
    650
    04
    $7 stu_us_auth*stus8434 $a marketing
    650
    04
    $7 stu_us_auth*stus34500 $a marketing communication
    650
    04
    $7 stu_us_auth*0043516 $a generation Z
    650
    04
    $7 stu_us_auth*0040297 $a consumer behaviour
    700
    1-
    $7 stu_us_auth*stu100731 $a Babčanová, Dagmar, $d 1978- $u 064000 $r Z1 $4 aut $9 50 $U MTF Materiálovotechnologická fakulta $T MTF Ústav priemyselného inžinierstva a manažmentu $X 2819 $U M4000 $Y 84
    773
    0-
    $w stu_us_cat*0106723 $a Fafílek, Michael $t DOKBAT 2023 $b 1. vyd. $h 516 s. $z 978-80-7678-194-8 $7 p1am $d Zlín : Tomas Bata University in Zlín, 2023 $g S. 92-105
Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.