- Competency-Based Hybrid Learning: A Modern Approach to Teaching Progr…
Počet záznamov: 1  

Competency-Based Hybrid Learning: A Modern Approach to Teaching Programming and Digital Technologies Subjects

  1. SYS0114850
    LBL
      
    00000naa--22^^^^^-a-4500
    003
      
    SK-STU
    005
      
    20250513130321.7
    007
      
    ta
    008
      
    250407s^^^^-----------e------000-0-----d
    024
    7-
    $2 DOI $a 10.1109/ACCESS.2025.3555333
    024
    7-
    $2 IEEE $a 10943157
    024
    7-
    $2 WOS $a 001457763200035
    024
    7-
    $2 CC $a 001457763200035
    024
    7-
    $2 SCOPUS $a 2-s2.0-105003767361
    035
      
    $a biblio/1358814 $2 CREPC2
    040
      
    $a STU $b slo
    041
    0-
    $a eng
    100
    1-
    $7 stu_us_auth*stu109521 $a Kučera, Erik, $d 1990- $u 030400 $4 aut $9 50 $r Z1 $U FEI Fakulta elektrotechniky a informatiky $T FEI Ústav automobilovej mechatroniky $X 55901 $U E400 $Y 642
    245
    10
    $a Competency-Based Hybrid Learning: A Modern Approach to Teaching Programming and Digital Technologies Subjects / $c aut. Erik Kučera, Oto Haffner
    650
    04
    $7 stu_us_auth*0107414 $a hybrid learning
    650
    04
    $7 stu_us_auth*0102298 $a online learning
    650
    04
    $7 stu_us_auth*0019991 $a blended learning
    650
    04
    $7 stu_us_auth*0033960 $a digital technologies
    650
    04
    $7 stu_us_auth*stus42079 $a ICT
    650
    04
    $7 stu_us_auth*0126840 $a modern teaching
    650
    04
    $7 stu_us_auth*stus19368 $a training
    700
    1-
    $7 stu_us_auth*stu108911 $a Haffner, Oto, $d 1989- $u 030400 $r Z1 $4 aut $9 50 $U FEI Fakulta elektrotechniky a informatiky $T FEI Ústav automobilovej mechatroniky $X 56107 $U E400 $Y 642
    773
    0-
    $w stu_us_cat*0113947 $t IEEE Access $x 2169-3536 $7 nnas $g Vol. 13 (2025), s. 54892-54919
    856
    4-
    $u https://ieeexplore.ieee.org/stamp/stamp.jsp?tp=&arnumber=10943157
Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.