- Sociálny marketing a podnikateľská etika ako strategické prvky prospe…
Počet záznamov: 1  

Sociálny marketing a podnikateľská etika ako strategické prvky prosperujúceho podniku

  1. Údaje o názveSociálny marketing a podnikateľská etika ako strategické prvky prosperujúceho podniku
    Záhlavie-meno Šalgovičová, Jarmila, 1950- (Autor) - MTF Ústav priemyselného inžinierstva a manažmentu
    In Organizácia práce. -- Bratislava : DT ZSVTS, 1994. -- s.140-145
    Predmet.heslá sociálny marketing
    podnikateľská etika
    Jazyk dok.slovenčina
    Druh dok.RZB - článok zo zborníka
    KategóriaAFD - Publikované príspevky na domácich vedeckých konferenciách
    Kategória od 2022V2 - Vedecký výstup publikačnej činnosti ako časť editovanej knihy alebo zborníka
    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.