Počet záznamov: 1
Kvalita = spokojnosť zákazníka. Politika ISO v oblasti normalizácie zabezpečovania spokojnosti zákazníka
Údaje o názve Kvalita = spokojnosť zákazníka. Politika ISO v oblasti normalizácie zabezpečovania spokojnosti zákazníka Záhlavie-meno Bílý, Matej (Autor) Ďal.zodpovednosť Šalgovičová, Jarmila, 1950- (Autor) - MTF Ústav priemyselného inžinierstva a manažmentu In Normalizácia. -- Roč. 12, č. 1 (2006), s.16-17 Predmet.heslá ISO normalizácia spokojnosť zákazníkov Jazyk dok. slovenčina Druh dok. RBX - článok z periodika Kategória BDF - 12/Odborné práce v domácich nekarentovaných časopisoch ; 13/Odborné práce v ostatných domácich časopisoch Kategória od 2022 O3 - Odborný výstup publikačnej činnosti z časopisu Rok 2007 článok
Počet záznamov: 1