- Podstata tvorby marketingovej stratégie podniku orientovaného na TQEM
Počet záznamov: 1  

Podstata tvorby marketingovej stratégie podniku orientovaného na TQEM

  1. SYSstu159081
    LBL
      
    00000naa--22000003a-4500
    005
      
    20150617225955.7
    008
      
    080304s2004----------------------------d
    040
      
    $a STU $b slo
    041
    0-
    $a
    100
    1-
    $a Podskľan, Adrián $4 aut $7 stu_us_auth*stu42111
    245
    1-
    $a Podstata tvorby marketingovej stratégie podniku orientovaného na TQEM
    773
    0-
    $7 nnas $t Kvalita $w stu_us_cat*stu96653 $g Roč. 12, č. 3 (2004), s.36-39
Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.