- Adaptive Web-based Portal for Effective Learning Programming
Počet záznamov: 1  

Adaptive Web-based Portal for Effective Learning Programming

  1. Údaje o názveAdaptive Web-based Portal for Effective Learning Programming
    Záhlavie-meno Bieliková, Mária, 1966- (Autor) - FIIT Ústav informatiky a softvérového inžinierstva
    Ďal.zodpovednosť Návrat, Pavol, 1952- (Autor) - FIIT Ústav informatiky a softvérového inžinierstva
    Prekl.názAdaptívny webový portál pre efektívnu výučbu programovania
    In Communication & Cognition. -- Vol. 42, No. 1/2 (2009), s.75-88
    Predmet.heslá personalizovaný webový portál
    výučba programovania
    semantický web
    model používateľa
    doménový model
    Jazyk dok.angličtina
    Druh dok.RBX - článok z periodika
    KategóriaADE - 12/Vedecké práce v zahraničných nekarentovaných časopisoch ; 13/Vedecké práce v ostatných zahraničných časopisoch
    Kategória od 2022V3 - Vedecký výstup publikačnej činnosti z časopisu
    Rok2009
    Ohlasy [4] 2009: ANDREJKO, Anton. Novel Approaches to Acquisition and Maintenance of User Model. In Information Sciences and Technologies. Bulletin of the ACM Slovakia, 2009, vol. 1, no. 1, s.1-10.
    [1] 2013: PARALIČ, Ján - FURDIK, P. - PARALIČ, Marek - BEDNAR, P. - BUTKAJ, Andrej. The Design of ontologies and processes supporting selected educational IT services. Los Alamitos : IEEE, 2013In SAMI 2013: IEEE 11th International Symposium on Applied Machine Intelligence and Informatics proceedings : Herľany, Slovakia; January 31- February 2, 2013, s.175-180. ISBN 978-1-4673-5929-0.
    [1] 2015: Jonsdottir, Anna Helga - Jakobsdottir, Audbjorg - Stefansson, Gunnar. Development and use of an adaptive learning environment to research online study behaviour. In Educational Technology and Society, 2015-01-01, 18, 1, pp. 132-144. ISSN 11763647.
    [3] 2017: JEELANI, Sofi Gh Mohiuddin - ASHRAF, Zargar Majid - BHAT, Javaid Ahmad - WANI, Zahid Ashraf - GAZAL, Lubina. Educational Portal: An Assessment. In Asian Journal of Multidisciplinary Studies. Vol. 5, iss. 1 (2017), s. 191-202. ISSN 2321-8819.
    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.