- Marketing v čase globalizácie
Počet záznamov: 1  

Marketing v čase globalizácie

  1. Údaje o názveMarketing v čase globalizácie
    Záhlavie-meno Rybanský, Rudolf, 1947- (Autor) - MTF Ústav priemyselného inžinierstva a manažmentu
    Ďal.zodpovednosť Prajová, Vanesa (Autor) - MTF Ústav priemyselného inžinierstva a manažmentu
    In Masmediálna komunikácia a realita III. : Marketingová komunikácia. Zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie. Smolenice, 29. - 30. apríla 2009. -- Trnava : Univerzita sv. Cyrila a Metoda v Trnave, 2009. -- ISBN 978-80-8105-126-5. -- s.331-336
    Predmet.heslá globalizácia
    marketing
    Jazyk dok.slovenčina
    Druh dok.RZB - článok zo zborníka
    KategóriaAFD - Publikované príspevky na domácich vedeckých konferenciách
    Kategória od 2022V2 - Vedecký výstup publikačnej činnosti ako časť editovanej knihy alebo zborníka
    Rok2009
    Odkazy (1) - monografia
    Ohlasy [3] 2010: KUČEROVÁ, Marta - MĹKVA, Miroslava. Uspokojovanie požiadaviek zákazníkov - prvoradý cieľ každej organizácie. Praha : Česká zemědělská univerzita v Praze, 2010In Obchod a finance 2010. Trade and Finances 2010 : vedecká konferencia, 28.-29.4.2010 Praha, s.72-76. ISBN 978-80-213-2116-8.
    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.