Počet záznamov: 1
Marketing v čase globalizácie
Údaje o názve Marketing v čase globalizácie Záhlavie-meno Rybanský, Rudolf, 1947- (Autor) - MTF Ústav priemyselného inžinierstva a manažmentu Ďal.zodpovednosť Prajová, Vanesa (Autor) - MTF Ústav priemyselného inžinierstva a manažmentu In Masmediálna komunikácia a realita III. : Marketingová komunikácia. Zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie. Smolenice, 29. - 30. apríla 2009. -- Trnava : Univerzita sv. Cyrila a Metoda v Trnave, 2009. -- ISBN 978-80-8105-126-5. -- s.331-336 Predmet.heslá globalizácia marketing Jazyk dok. slovenčina Druh dok. RZB - článok zo zborníka Kategória AFD - Publikované príspevky na domácich vedeckých konferenciách Kategória od 2022 V2 - Vedecký výstup publikačnej činnosti ako časť editovanej knihy alebo zborníka Rok 2009 Odkazy (1) - monografia Ohlasy [3] 2010: KUČEROVÁ, Marta - MĹKVA, Miroslava. Uspokojovanie požiadaviek zákazníkov - prvoradý cieľ každej organizácie. Praha : Česká zemědělská univerzita v Praze, 2010In Obchod a finance 2010. Trade and Finances 2010 : vedecká konferencia, 28.-29.4.2010 Praha, s.72-76. ISBN 978-80-213-2116-8. článok
Počet záznamov: 1