- Etické prístupy v propagačnej komunikácii vo vinárenských podnikoch
Počet záznamov: 1  

Etické prístupy v propagačnej komunikácii vo vinárenských podnikoch

  1. Údaje o názveEtické prístupy v propagačnej komunikácii vo vinárenských podnikoch
    Záhlavie-meno Coskun, Lucia, 1976- (Autor) - Ústav manažmentu STU
    Ďal.zodpovednosť Herzka, Pavel, 1955- (Autor) - Ústav manažmentu STU
    Prekl.názEthical approaches in advertising communication of wine companies
    In Aktuálne problémy podnikovej sféry : Zborník vedeckých prác. Bratislava, 17.5. 2012. -- Bratislava : Ekonóm, 2012. -- ISBN 978-80-225-3427-7. -- s.38-43
    Predmet.heslá Communication
    etika podnikania
    Jazyk dok.slovenčina
    Druh dok.RZB - článok zo zborníka
    KategóriaAFD - Publikované príspevky na domácich vedeckých konferenciách
    Kategória od 2022V2 - Vedecký výstup publikačnej činnosti ako časť editovanej knihy alebo zborníka
    Rok2012
    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.