Počet záznamov: 1
Možnosti „hypermarketového formátu“ upútať zákazníka aktuálne a v budúcnosti
Údaje o názve Možnosti „hypermarketového formátu“ upútať zákazníka aktuálne a v budúcnosti Záhlavie-meno Ikeotuonye, Katarína (Autor) - ÚM - Oddelenie manažmentu chemických a potravinárskych technológií Ďal.zodpovednosť Špirko, Dušan Z8 (Školiteľ (konzultant)) - ÚM - Oddelenie manažmentu chemických a potravinárskych technológií Prekl.náz Possibility Of "Hypermarkets Format" To Attract Customers Currently And In The Future Vyd.údaje 2016 Predmet.heslá maloobchod hypermarket marketingová komunikácia podpora predaja nákupné správanie SWOT analýza dotazník hypermarket marketing communication SWOT analysis retail Sales Support buying behaviour a questionnaire survey Jazyk dok. slovenčina Druh dok. DDP - diplomová práca kniha
Počet záznamov: 1