Počet záznamov: 1  

Možnosti „hypermarketového formátu“ upútať zákazníka aktuálne a v budúcnosti

  1. Údaje o názveMožnosti „hypermarketového formátu“ upútať zákazníka aktuálne a v budúcnosti
    Záhlavie-meno Ikeotuonye, Katarína (Autor) - ÚM - Oddelenie manažmentu chemických a potravinárskych technológií
    Ďal.zodpovednosť Špirko, Dušan Z8 (Školiteľ (konzultant)) - ÚM - Oddelenie manažmentu chemických a potravinárskych technológií
    Prekl.názPossibility Of "Hypermarkets Format" To Attract Customers Currently And In The Future
    Vyd.údaje2016
    Predmet.heslámaloobchod
    hypermarket
    marketingová komunikácia
    podpora predaja
    nákupné správanie
    SWOT analýza
    dotazník
    hypermarket
    marketing communication
    SWOT analysis
    retail
    Sales Support
    buying behaviour
    a questionnaire survey
    Jazyk dok.slovenčina
    Druh dok.DDP - diplomová práca
    kniha

    kniha


Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.