Počet záznamov: 1
Tvorba marketingovej stratégie na základe konkurenčných analýz v podmienkach podniku VÝVOJ Martin, a.s
Údaje o názve Tvorba marketingovej stratégie na základe konkurenčných analýz v podmienkach podniku VÝVOJ Martin, a.s. : Diplomová práca Záhlavie-meno Adamová, Miroslava (Autor) Ďal.zodpovednosť Bilčík, Alexander, 1969- (Školiteľ (konzultant)) - MTF Katedra inžinierskej pedagogiky a psychológie Vyd.údaje Trnava : STU v Bratislave MtF KPIM, 2006 Fyz.popis 86 s príl., 1 CD Predmet.heslá priemyselné inžinierstvo a manažment marketingová stratégia Krajina Slovensko, Slovenská republika Jazyk dok. slovenčina Počet ex. 1, z toho voľných 0 Druh dok. DDP - diplomová práca kniha
Počet záznamov: 1