Počet záznamov: 1  

Tvorba marketingovej stratégie na základe konkurenčných analýz v podmienkach podniku VÝVOJ Martin, a.s

  1. Údaje o názveTvorba marketingovej stratégie na základe konkurenčných analýz v podmienkach podniku VÝVOJ Martin, a.s. : Diplomová práca
    Záhlavie-meno Adamová, Miroslava (Autor)
    Ďal.zodpovednosť Bilčík, Alexander, 1969- (Školiteľ (konzultant)) - MTF Katedra inžinierskej pedagogiky a psychológie
    Vyd.údajeTrnava : STU v Bratislave MtF KPIM, 2006
    Fyz.popis86 s príl., 1 CD
    Predmet.heslá priemyselné inžinierstvo a manažment
    marketingová stratégia
    KrajinaSlovensko, Slovenská republika
    Jazyk dok.slovenčina
    Počet ex.1, z toho voľných 0
    Druh dok.DDP - diplomová práca
    kniha

    kniha


Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.