Počet záznamov: 1  

Realizácia a využitie benchmarkingu pre tvorbu marketingovej stratégie a inovačných zámerov firmy

  1. Údaje o názveRealizácia a využitie benchmarkingu pre tvorbu marketingovej stratégie a inovačných zámerov firmy : Diplomová práca
    Záhlavie-meno Hanuliaková, Mária (Autor)
    Ďal.zodpovednosť Bilčík, Alexander, 1969- (Školiteľ (konzultant)) - MTF Katedra inžinierskej pedagogiky a psychológie
    Vyd.údajeTrnava : STU v Bratislave MtF KPIM, 2006
    Fyz.popis65 s príl., 1 CD
    Predmet.heslá priemyselné inžinierstvo a manažment
    benchmarking
    marketingová stratégia
    KrajinaSlovensko, Slovenská republika
    Jazyk dok.slovenčina
    Počet ex.1, z toho voľných 0
    Druh dok.DDP - diplomová práca
    kniha

    kniha


Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.