Počet záznamov: 1  

Quality assessment - one task versus multitask model in studio teaching

  1. SYS0021473
    LBL
      
    00000naa--22^^^^^-a-4500
    003
      
    SK-STU
    005
      
    20220221133506.1
    007
      
    ta
    008
      
    170125s^^^^-----------e------000-0-----d
    024
    7-
    $2 SCOPUS $a 2-s2.0-85011298809
    040
      
    $a STU $b slo
    041
    0-
    $a eng
    100
    1-
    $7 stu_us_auth*stu57796 $a Špaček, Robert, $d 1952- $u 052120 $4 aut $9 50 $r Z1 $U FAD Fakulta architektúry $T FA Ústav ekologickej a experimentálnej architektúry $X 457 $U A2120 $Y 393
    245
    10
    $a Quality assessment - one task versus multitask model in studio teaching / $c aut. Robert Špaček, Lukáš Šíp
    700
    1-
    $7 stu_us_auth*stu111793 $a Šíp, Lukáš, $d 1983- $u 052120 $r Z1 $4 aut $9 50 $U FAD Fakulta architektúry $T FA Ústav ekologickej a experimentálnej architektúry $X 29145 $U A2120 $Y 393
    773
    0-
    $w stu_us_cat*0021471 $t World Transactions on Engineering and Technology Education $x 1446-2257 $7 nnas $g Vol. 14, No. 4 (2016), s. 477-482
Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.