Počet záznamov: 1
Quality assessment - one task versus multitask model in studio teaching
SYS 0021473 LBL 00000naa--22^^^^^-a-4500 003 SK-STU 005 20220221133506.1 007 ta 008 170125s^^^^-----------e------000-0-----d 024 7-
$2 SCOPUS $a 2-s2.0-85011298809 040 $a STU $b slo 041 0-
$a eng 100 1-
$7 stu_us_auth*stu57796 $a Špaček, Robert, $d 1952- $u 052120 $4 aut $9 50 $r Z1 $U FAD Fakulta architektúry $T FA Ústav ekologickej a experimentálnej architektúry $X 457 $U A2120 $Y 393 245 10
$a Quality assessment - one task versus multitask model in studio teaching / $c aut. Robert Špaček, Lukáš Šíp 700 1-
$7 stu_us_auth*stu111793 $a Šíp, Lukáš, $d 1983- $u 052120 $r Z1 $4 aut $9 50 $U FAD Fakulta architektúry $T FA Ústav ekologickej a experimentálnej architektúry $X 29145 $U A2120 $Y 393 773 0-
$w stu_us_cat*0021471 $t World Transactions on Engineering and Technology Education $x 1446-2257 $7 nnas $g Vol. 14, No. 4 (2016), s. 477-482
Počet záznamov: 1