Počet záznamov: 1  

Návrh marketingovej stratégie pre Autocomodex Trnava

  1. SYSstu132324
    LBL
      
    00000ntm--22000003a-4500
    005
      
    20160719155636.8
    008
      
    061215s2006----xo------------------slo-d
    040
      
    $a STU $b slo
    041
    0-
    $a slo
    044
      
    $a xo
    100
    1-
    $a Jamrichová, Lenka $4 aut $7 stu_us_auth*stu65303
    245
    1-
    $a Návrh marketingovej stratégie pre Autocomodex Trnava : $b Diplomová práca
    260
      
    $a Trnava : $b STU v Bratislave MtF KPIM, $c 2006
    300
      
    $a 69 s $c príl., 1 CD-ROM
    650
    -7
    $a priemyselné inžinierstvo a manažment $2 stusub $7 stu_us_auth*stus13034
    650
    -7
    $a strategický marketing $2 stusub $7 stu_us_auth*stus11393
    700
    1-
    $a Jedlička, Milan, $d 1947- $4 xxx $u M190 $7 stu_us_auth*stu32770 $U MTF Materiálovotechnologická fakulta $T MTF Katedra priemyselného inžinierstva a manažmentu $X 1488 $U M190 $Y 167

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.