Počet záznamov: 1  

Územný marketing ako nástroj podpory rozvoja územia

  1. SYSstu172402
    LBL
      
    00000naa--22000003a-4500
    005
      
    20221212110656.0
    008
      
    081013s2008------------------------slo-d
    040
      
    $a STU $b slo
    041
    0-
    $a slo
    100
    1-
    $a Zúbková, Mária, $d 1949- $4 aut $u R2020 $9 100 $7 stu_us_auth*stu80689 $U Ostatné univerzitné pracoviská $T Ústav manažmentu STU $X 631 $U R2020 $Y 232
    242
    00
    $a Regional marketing as a support of territorial development $y eng
    245
    1-
    $a Územný marketing ako nástroj podpory rozvoja územia
    650
    -7
    $a územný marketing $2 stusub $7 stu_us_auth*stus24501
    650
    -7
    $a mestský rozvoj $2 stusub $7 stu_us_auth*stus24502
    650
    -7
    $a territorial marketing $2 estusub $7 stu_us_auth*stus24503
    650
    -7
    $a city development $2 estusub $7 stu_us_auth*stus24504
    773
    0-
    $7 nnas $t Forum Statisticum Slovacum $w stu_us_cat*stu172129 $g Roč. 4, č. 3 (2008), s.144-147
Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.