Počet záznamov: 1  

Nové trendy v marketingu. Dôsledky hospodárskej krízy - výzva pre marketing

  1. SYSstu221114
    LBL
      
    00000nam--22000003a-4500
    005
      
    20150408164118.7
    008
      
    110211s2010----xo----------------------d
    020
      
    $a 978-80-8105-205-7
    040
      
    $a STU $b slo
    041
    0-
    $a
    044
      
    $a xo
    245
      
    $a Nové trendy v marketingu. Dôsledky hospodárskej krízy - výzva pre marketing : $b Zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie, 3.-4.11.2010, Smolenice, SR
    260
      
    $a Trnava : $b Fakulta masmediálnej komunikácie UCM v Trnave, $c 2010

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.