Počet záznamov: 1  

Riziko v kontexte marketingovej komunikácie

  1. SYSstu221117
    LBL
      
    00000naa--22000003a-4500
    005
      
    20221104204352.2
    008
      
    110211s2010------------------------slo-d
    040
      
    $a STU $b slo
    041
    0-
    $a slo
    100
    1-
    $a Rybanský, Rudolf $4 aut $9 50 $7 stu_us_auth*stu91419
    245
    1-
    $a Riziko v kontexte marketingovej komunikácie
    650
    -7
    $a komunikácia marketingová $2 stusub $7 stu_us_auth*stus9230
    700
    1-
    $a Brieniková, Jana $4 aut $u M4000 $9 50 $7 stu_us_auth*stu69693 $U MTF Materiálovotechnologická fakulta $T MTF Ústav priemyselného inžinierstva a manažmentu $U M4000 $Y 84
    773
    0-
    $7 nnam $d Trnava : Univerzita sv. Cyrila a Metoda v Trnave, 2010 $t K problémom mediálnej komunikácie II. : Mediálne kompetencie v ére nových médií. Marketing a vzťahy s médiami. Zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie, 27. - 28. apríla 2010, Smolenice, SR $w stu_us_cat*stu221116 $g s.489-491 $z 978-80-8105-188-3
Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.