Počet záznamov: 1
Riziko v kontexte marketingovej komunikácie
SYS stu221117 LBL 00000naa--22000003a-4500 005 20221104204352.2 008 110211s2010------------------------slo-d 040 $a STU $b slo 041 0-
$a slo 100 1-
$a Rybanský, Rudolf $4 aut $9 50 $7 stu_us_auth*stu91419 245 1-
$a Riziko v kontexte marketingovej komunikácie 650 -7
$a komunikácia marketingová $2 stusub $7 stu_us_auth*stus9230 700 1-
$a Brieniková, Jana $4 aut $u M4000 $9 50 $7 stu_us_auth*stu69693 $U MTF Materiálovotechnologická fakulta $T MTF Ústav priemyselného inžinierstva a manažmentu $U M4000 $Y 84 773 0-
$7 nnam $d Trnava : Univerzita sv. Cyrila a Metoda v Trnave, 2010 $t K problémom mediálnej komunikácie II. : Mediálne kompetencie v ére nových médií. Marketing a vzťahy s médiami. Zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie, 27. - 28. apríla 2010, Smolenice, SR $w stu_us_cat*stu221116 $g s.489-491 $z 978-80-8105-188-3
Počet záznamov: 1