Počet záznamov: 1  

Vývoj počítačovej grafiky od osciloskopu po systémy virtuálnej reality

  1. SYSstu9375
    LBL
      
    00000ntm--22000003a-4500
    005
      
    20230411143906.8
    008
      
    970116s1996----------------------------d
    040
      
    $a STU $b slo
    080
      
    $7 stu_us_auth*stu9903 $a 681.327.11
    080
      
    $7 stu_us_auth*stu9898 $a 519.68
    080
      
    $7 stu_us_auth*stu9904 $a 519.674
    084
      
    $7 stu_us_auth*stu7158 $a C6130B $2 INS
    084
      
    $7 stu_us_auth*stu6698 $a C7108 $2 INS
    084
      
    $7 stu_us_auth*stu6667 $a D2020 $2 INS
    084
      
    $7 stu_us_auth*stu15347 $a C7810 $2 INS
    084
      
    $7 stu_us_auth*stu15348 $a C7820 $2 INS
    084
      
    $7 stu_us_auth*stu15346 $a C6180G $2 INS
    100
    1-
    $a Šperka, Martin, $d 1945- $4 aut $u E220 $7 stu_us_auth*stu9345 $U FEI Fakulta elektrotechniky a informatiky $T FEI Katedra informatiky a výpočtovej techniky $X 1924 $U E220 $Y 69
    245
    1-
    $a Vývoj počítačovej grafiky od osciloskopu po systémy virtuálnej reality : $b Habil.práca : Obh. 10.09.1996 / $c [aut.] Šperka,Martin, Ing.,CSc
    260
      
    $a Bratislava : $b Vysoká škola výtvarných umení, $c 1996
    300
      
    $a 64 s
    650
    -7
    $a počítačová grafika $2 stusub $7 stu_us_auth*stus635
    650
    -7
    $a geometrické modelovanie $2 stusub $7 stu_us_auth*stus560
    650
    -7
    $a grafické systémy $2 stusub $7 stu_us_auth*stus2573
    650
    -7
    $a umenie $2 stusub $7 stu_us_auth*stus1342

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.