Počet záznamov: 1  

Tvorba marketingovej stratégie na základe konkurenčných analýz v podmienkach podniku VÝVOJ Martin, a.s

  1. SYSstu121650
    LBL
      
    00000ntm--22000003a-4500
    005
      
    20200921113011.9
    008
      
    060621s2006----xo------------------slo-d
    040
      
    $a STU $b slo
    041
    0-
    $a slo
    044
      
    $a xo
    100
    1-
    $a Adamová, Miroslava $4 aut $7 stu_us_auth*stu52439
    245
    1-
    $a Tvorba marketingovej stratégie na základe konkurenčných analýz v podmienkach podniku VÝVOJ Martin, a.s. : $b Diplomová práca
    260
      
    $a Trnava : $b STU v Bratislave MtF KPIM, $c 2006
    300
      
    $a 86 s $c príl., 1 CD
    650
    -7
    $a priemyselné inžinierstvo a manažment $2 stusub $7 stu_us_auth*stus13034
    650
    -7
    $a marketingová stratégia $2 stusub $7 stu_us_auth*stus11333
    700
    1-
    $a Bilčík, Alexander, $d 1969- $4 ths $u M220 $7 stu_us_auth*stu42021 $U MTF Ústav inžinierskej pedagogiky a humatitných vied $T MTF Katedra inžinierskej pedagogiky a psychológie $X 3651 $U M220 $Y M220

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.