Počet záznamov: 1
Tvorba marketingovej stratégie na základe konkurenčných analýz v podmienkach podniku VÝVOJ Martin, a.s
SYS stu121650 LBL 00000ntm--22000003a-4500 005 20200921113011.9 008 060621s2006----xo------------------slo-d 040 $a STU $b slo 041 0-
$a slo 044 $a xo 100 1-
$a Adamová, Miroslava $4 aut $7 stu_us_auth*stu52439 245 1-
$a Tvorba marketingovej stratégie na základe konkurenčných analýz v podmienkach podniku VÝVOJ Martin, a.s. : $b Diplomová práca 260 $a Trnava : $b STU v Bratislave MtF KPIM, $c 2006 300 $a 86 s $c príl., 1 CD 650 -7
$a priemyselné inžinierstvo a manažment $2 stusub $7 stu_us_auth*stus13034 650 -7
$a marketingová stratégia $2 stusub $7 stu_us_auth*stus11333 700 1-
$a Bilčík, Alexander, $d 1969- $4 ths $u M220 $7 stu_us_auth*stu42021 $U MTF Ústav inžinierskej pedagogiky a humatitných vied $T MTF Katedra inžinierskej pedagogiky a psychológie $X 3651 $U M220 $Y M220
Počet záznamov: 1