Počet záznamov: 1  

Návrh opatrení na zlepšenie využitia nástrojov marketingovej komunikácie pri tvorbe pozitívneho imidžu spoločnosti HENKEL SLOVENSKO, spol. s r.o. a jej produktov

  1. Návrh opatrení na zlepšenie využitia nástrojov marketingovej komunikácie pri tvorbe pozitívneho imidžu spoločnosti HENKEL SLOVENSKO, spol. s r.o. a jej produktov
    Boledovič Martin ; M  Babčan Miroslav (škol.) ; M190
    Trnava : STU v Bratislave MTF UPMK, 2013
    priemyselné manažérstvo Industrial Management marketing mix marketing marketingový mix
    http://is.stuba.sk/zp/portal_zp.pl?podrobnosti=84768
    bakalárska práca
    Fakulta Voľné Prezenčne Vypožičané Nedostupné
    MTF0001
    kniha

    kniha


Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.