Počet záznamov: 1  

Physical models in architectural education and the use of new technologies

  1. Údaje o názvePhysical models in architectural education and the use of new technologies / aut. Katarína Kristiánová, Viera Joklová, Ivor Mečiar
    Záhlavie-meno Kristiánová, Katarína, 1964- (Autor) - FA Ústav urbanizmu a územného plánovania
    Ďal.zodpovednosť Joklová, Viera, 1963- Z1 (Autor) - FA Ústav výtvarnej tvorby a multimédií
    Mečiar, Ivor, 1979- Z2 (Autor) - FA Ústav výtvarnej tvorby a multimédií
    Prekl.názFyzické modely v architektonickom vzdelávaní a aplikácia nových technológií
    In ICERI 2018 / ICERI 2018.. -- Valencia : IATED Academy, 2018. -- ISBN 978-84-09-05948-5. -- ISSN 2340-1095. -- S. 2177-2183
    Jazyk dok.angličtina
    Druh dok.RZB - článok zo zborníka
    KategóriaAFC - Publikované príspevky na zahraničných vedeckých konferenciách
    Kategória od 2022V2 - Vedecký výstup publikačnej činnosti ako časť editovanej knihy alebo zborníka
    Typ výstupupríspevok z podujatia
    Rok2018
    Ohlasy [1] 2020: FAROUK, H. The feasibility of using manual physical models in teaching the architectural design process. In Journal of Engineering and Applied Science. Vol. 67, Iss. 1 (2020), s. 95-117. ISSN 1110-1903. V databáze: SCOPUS: 2-s2.0-85079090675 ; DOI ; SCOPUS_INTID.
    [1] 2022: KOWALSKI, Szymon - SAMÓL, Piotr - SZCZEPAŃSKI, Jakub. Physical models in the education of architectural history. In World Transactions on Engineering and Technology Education. Vol. 20, iss. 4 (2022), s.251-257. ISSN 1446-2257 (2021). V databáze: SCOPUS: 2-s2.0-85143827832 ; DOI ; SCOPUS_INTID.
    [3] 2022: LIANTO, Fermanto - TRISNO, Rudy - HUSIN, Denny. Designing architecture with kombucha cellulose, case study: Building envelope. In Global Journal of Engineering and Technology Advances. Vol. 13, iss. 2 (2022), s. 038-045. ISSN 2582-5003.
    [3] 2022: LÓPEZ LÓPEZ D. - RODRÍGUEZ M. DOMÈNECH - COSTAS S. GUIRAO. Intuition and experimentation as teaching tools: physical and interactive computational models. In INTED 2022. 16th International Technology, Education and Development Conference [conference proceedings.] : 7-8 March, 2022, Valencia, Španielsko. 1. vydanie. Valencia, Španielsko : IATED Academy, 2022, S. 9727-9734. ISSN 2340-1079. ISBN 978-84-09-37758-9.
    [3] 2021: ASAR, Hande. Mediated encounters: Example of model-making techniques course. In Journal of Architectural Sciences and Applications. Vol. 6, iss. 2 (2021), s. 737-750. ISSN 2548-0170.
    [3] 2022: PATRA, Bikash - GORAY, Nawin Kumar - KAPUGANTI, Chitti Babu. Attributes for a congruous architectural model. In Integrated Journal for Research in Arts and Humanities. Vol. 2, iss. 5 (2022), s. 8-12. ISSN 2583-1712.
    [3] 2022: AKCAOVA, Ali - SUNGUR, Mine. Integration of structure and project courses in interior architecture education; tiny house example. In Bodrum Journal of Art and Design. Vol. 1, iss. 1 (2022), s. 51-64. ISSN 2822-2563.
    [1] 2022: WARDONO, Prabu - MAHARANI, Yuni. Physical modelling of interior space as a predictor of student engagement. In Art design & communication in higher education. Vol. 21, iss. 2 (2022), s. 217-233. ISSN 1474-273X (0.900 - 2022). V databáze: WOS: 000985427700005.
    [1] 2023: MILOŠEVIĆ, Jelena - NENADOVIĆ, Aleksandra - ŽUJOVIĆ, Maša - GAVRILOVIĆ, Marko - ŽIVKOVIĆ, Milijana. Reworking studio design education driven by 3D printing technologies. In Technological imagination in the green and digital transition [open access]. 1. vydanie. Cham, Švajčiarsko : Springer Nature, 2023, S. 335-344. ISSN 2365-757X. ISBN 978-3-031-29514-0. V databáze: SCOPUS:2-s2.0-85163958567.
    [1] 2023: KAMEL, Mohamed Atef Elhamy - KHALIL, Mohamed Wahba Ibrahim. Using physical models to generate creative ideas for architecture students. In International journal of nonlinear analysis and applications. vol. 14, in press (2023), [7 s.]. ISSN 2008-6822 (2022). V databáze: WOS: DOI: 10.22075/IJNAA.2023.22784.4089.
    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.