Počet záznamov: 1  

Marketingová stratégia a jej miesto v riadení DUSLO, a.s. Šaľa

  1. Údaje o názveMarketingová stratégia a jej miesto v riadení DUSLO, a.s. Šaľa : Bakalárska práca
    Záhlavie-meno Križanová, Renáta (Autor)
    Ďal.zodpovednosť Bilčík, Alexander, 1969- (Školiteľ (konzultant)) - MTF Katedra inžinierskej pedagogiky a psychológie
    Vyd.údajeTrnava : STU v Bratislave MtF KPIM, 2006
    Fyz.popis55 s príl (1 CD-ROM)
    Predmet.heslá priemyselné inžinierstvo a manažment
    marketing
    strategický marketing
    KrajinaSlovensko, Slovenská republika
    Jazyk dok.slovenčina
    Počet ex.1, z toho voľných 0
    Druh dok.DBP - bakalárska práca
    kniha

    kniha


Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.