Počet záznamov: 1  

Selected aspects of Customer Relationship Management

  1. Údaje o názveSelected aspects of Customer Relationship Management
    Záhlavie-meno Kajanová, Jana, 1974- (Autor) - Ústav manažmentu STU
    In Customer Relationship Management´08 : zborník z vedeckej konferencie,Faculty of Chemical Technology UP, Pardubice 24.9.-25.9.2008. -- Pardubice : University of Pardubice, 2008. -- ISBN 978-80-7395-129-0. -- s.65-69
    Predmet.heslá CRM
    Jazyk dok.angličtina
    Druh dok.RZB - článok zo zborníka
    KategóriaAFC - Publikované príspevky na zahraničných vedeckých konferenciách
    Kategória od 2022V2 - Vedecký výstup publikačnej činnosti ako časť editovanej knihy alebo zborníka
    Rok2009
    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.