Počet záznamov: 1  

Student Engagement in Assessment of Universal Access of University Buildings

  1. CREPC201502 CREPC201503 CREPC201506
    Údaje o názveStudent Engagement in Assessment of Universal Access of University Buildings
    Záhlavie-meno Čerešňová, Zuzana, 1973- (Autor) - FA Ústav architektúry občianskych budov
    Prekl.názZapojenie študentov do posudzovania univerzálnej prístupnosti univerzitných budov
    In Inclusive Designing : Joining Usability, Accessibility and Inclusion. CWUAAT 7th Cambridge Workshop on Universal Access and Assistive Technology, Fitzwilliam College, University of Cambridge, 24 - 27 March 2014. -- Springer International Publishing, 2014. -- ISBN 978-3-319-05094-2. -- p. 143-151
    Predmet.heslá architektúra
    dizajn
    design
    vzdelávanie
    Jazyk dok.angličtina
    Druh dok.RZA - kapitola(článok) z dokumentu
    KategóriaAFC - Publikované príspevky na zahraničných vedeckých konferenciách
    Kategória od 2022V2 - Vedecký výstup publikačnej činnosti ako časť editovanej knihy alebo zborníka
    Rok2014
    Ohlasy [3] 2014: ROLLOVÁ, Lea - KONČEKOVÁ, Danica. Univerzálne navrhovanie - nástroj sociálnych zmien = Universal design - A tool of social changes. In Zdravotníctvo a sociálna práca. Roč.9, Supplementum (2014), s. 143-146. ISSN 1336-9326.
    [4] 2015: ROLLOVÁ, Lea - KONČEKOVÁ, Danica. Univerzálne navrhovanie - sprístupnenie prostredia pre všetkých. In KUTARŇA, Jozef. Nové trendy v súčasnej sociálnej práci : Sociálna práca, dobrovoľníctvo, marginalizované skupiny, zdravotne postihnutí, etika, varia. 1. vydanie. Bratislava : Ústav sociálnych vied a zdravotníctva bl. P. P. Gojdiča, 2015, s. 85-94. ISBN 978-80-89464-30-2.
    [1] 2015: HEYLIGHEN, Ann - VERMEERSCH, Peter-Willem. Mobilizing disability experience to inform architectural education. In Conference on Raising Awareness for the Societal and Environmental Role of Engineering and (Re) Training Engineers for Participatory Design - proceedings : Engineering4Society, 18-19 June 2015 Leuven, Belgicko. New York, USA : IEEE, 2015, S. 51-58. ISBN 978-1-4673-6844-5. V databáze: WOS: 000380425800007 ; SCOPUS: 2-s2.0-84955145203 ; DOI: 10.1109/Engineering4Society.2015.7177899 ; IEEE.
    [1] 2017: HEYLIGHEN, Ann - VAN DER LINDEN, Valerie - VAN STEENWINKEL, Iris. Ten questions concerning inclusive design of the built environment. In Building and Environment. Vol. 114, (2017), s. 507-517. ISSN 0360-1323. V databáze: SCOPUS: 2-s2.0-85008440474 ; DOI: 10.1016/j.buildenv.2016.12.008 ; SCOPUS_INTID. WOS:000393249800041
    [1] 2019: LEGÉNY, Ján - GREGOR, Pavel. Role of research in architectural education at FA-STU. In World Transactions on Engineering and Technology Education. Vol. 17, Iss. 2 (2019), s. 140-145. ISSN 1446-2257 (2017). SCOPUS:2-s2.0-85070060802
    [1] 2021: YADAV, Priyanka - UDAYA KUMAR, D. - KARMAKAR, Sougata. Inclusive Design in Higher Educational Institutes for People with Disability. In Smart Innovation, Systems and Technologies - 8th International Conference on Research into Design [conference proceedings] : 7 - 10 January 2021 Bombay, India. Bombay, India : Springer, 2021, S. 165-176. ISSN 2190-3018. ISBN 978-981160118-7. V databáze: SCOPUS: 2-s2.0-85105931959 ; DOI: 10.1007/978-981-16-0119-4_14 ; SCOPUS_INTID.
    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.