Počet záznamov: 1  

Digitálny marketing ako moderný nástroj dosahovania ziskov v podniku

  1. Údaje o názveDigitálny marketing ako moderný nástroj dosahovania ziskov v podniku
    Záhlavie-meno Majerský, Anton (Autor) - Ústav manažmentu STU
    Ďal.zodpovednosť Mišota, Branislav Z1 (Školiteľ (konzultant)) - ÚM - Oddelenie ekonomiky a manažmentu podnikania
    Prekl.názDigital marketing as a modern tool to make profits in the company
    Vyd.údaje2019
    Predmet.hesláDigitálny marketing
    online marketing
    dosahovanie ziskov
    online kampane
    moderné marketingové nástroje
    Digital marketing
    online marketing
    making profits
    online campaign
    modern marketing tools
    Jazyk dok.slovenčina
    Druh dok.DBP - bakalárska práca
    kniha

    kniha


Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.