Počet záznamov: 1
Internet Marketing as a Tool of Desirable Corporate Culture
CREPC201606 CREPC201607 CREPC201609 CREPC102016 CREPC201611 CREPC201701 CREPC201702 CREPC201703 C Údaje o názve Internet Marketing as a Tool of Desirable Corporate Culture / aut. Justína Mikulášková, Petra Haršányová, Miloš Čambál Záhlavie-meno Mikulášková, Justína, 1990- (Autor) - MTF Ústav priemyselného inžinierstva a manažmentu Ďal.zodpovednosť Haršányová, Petra, 1990- Z3 (Autor) - MTF Ústav priemyselného inžinierstva a manažmentu Čambál, Miloš, 1966- Z1 (Autor) - MTF Ústav priemyselného inžinierstva a manažmentu In Proceedings of the 8th European Conference on Intellectual Capital. [elektronický zdroj] [461 s.] / European Conference on Intellectual Capital.. -- [s.l.] : Academic Conferences and Publishing International Limited, 2016. -- ISBN 978-1-910810-90-3. -- ISSN 2049-0941. -- online, s. 393-399 Predmet.heslá corporate culture internet marketing tools intellectual capital Jazyk dok. angličtina URL http://apps.webofknowledge.com/full_record.do?product=WOS&search_mode=GeneralSearch&qid=1&SID=3FVzHemDfWkU78igtVa&page=1&doc=1 Druh dok. RZB - článok zo zborníka Kategória AFC - Publikované príspevky na zahraničných vedeckých konferenciách Kategória od 2022 V2 - Vedecký výstup publikačnej činnosti ako časť editovanej knihy alebo zborníka V databázach WOS: WOS:000400385300047 Rok 2016 článok
Počet záznamov: 1