Počet záznamov: 1  

Územný marketing ako nástroj podpory rozvoja územia

  1. Údaje o názveÚzemný marketing ako nástroj podpory rozvoja územia
    Záhlavie-meno Zúbková, Mária, 1949- (Autor) - Ústav manažmentu STU
    Prekl.názRegional marketing as a support of territorial development
    In Forum Statisticum Slovacum. -- Roč. 4, č. 3 (2008), s.144-147
    Predmet.heslá územný marketing
    mestský rozvoj
    territorial marketing
    city development
    Jazyk dok.slovenčina
    Druh dok.RBX - článok z periodika
    KategóriaADF - 12/Vedecké práce v domácich nekarentovaných časopisoch ; 13/Vedecké práce v ostatných domácich časopisoch
    Kategória od 2022V3 - Vedecký výstup publikačnej činnosti z časopisu
    Rok2008
    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.