Košík

  Odznačiť vybrané:   0
  1. Global consumer in online shopping / aut. Ľudmila Nagyová, Jana Rybanská, Mária Ardonová, Dagmar Cagáňová
    Nagyová Ľudmila  Rybanská Jana Ardonová Mária Cagáňová Dagmar ; 064000
    Globalization and its socio-economic consequences : . S. 65
    globalization global consumer online shopping psychological factors
    článok zo zborníka
    BFB - Abstrakty odborných prác z domácich podujatí (konferencie...)
    O2 - Odborný výstup publikačnej činnosti ako časť knižnej publikácie alebo zborníka
    článok

    článok

  2. Osobné menoMasár, Richard
    Iné menoMasár, R.
    Druh súboruosoby
    Odkazy (3) - diplomová práca
    osoba

    osoba

  3. Osobné menoBudínsky, Ján
    Iné menoBudínsky, J.
    Druh súboruosoby
    Odkazy (1) - článok
    osoba

    osoba

  4. Osobné menoFaško, Pavol
    Iné menoFaško, P.
    Druh súboruosoby
    Odkazy (1) - zborník
    (18) - článok
    (1) - xxx
    osoba

    osoba

  5. Osobné menoJurikovič, Matej, 1986-
    Iné menoJurikovič
    Druh súboruosoby
    Odkazy (1) - osoby
    (2) - bakalárska práca
    (3) - diplomová práca
    (13) - článok
    osoba

    osoba


  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.