Košík

  Odznačiť vybrané:   0
  1. Cittaslow: Umbrella branding for Turkish cities / aut. Hayriye Sengun, Adnan Kara
    Sengun Hayriye  Kara Adnan
    Yekaterinburg, Ruská federácia : URAL STATE UNIV. ECONOMICS 2021
    Upravlenets - The Manager . Vol. 12, Iss. 3 (2021), s. 81-90
    ISSN 2218-5003

    IMAGE * branding * territorial marketing * city branding * brand image * umbrella brand * Cittaslow * Slow City * Turkey
    http://gateway.isiknowledge.com/gateway/Gateway.cgi?GWVersion=2&SrcAuth=Alerting&SrcApp=Alerting&DestApp=WOS&DestLinkType=FullRecord&UT=WOS:000671793900007
    článok z periodika
    (1) - článok
    nerozpoznaný

    nerozpoznaný


  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.