Košík

  Odznačiť vybrané:   0
  1. Rozpoznávanie ofenzívneho správania s využitím analýzy sentimentu
    Drgoňa Marek ; 070200  Šimko Marián (škol.)
    2021
    FIIT ; 14.06.2021 ; informatika ; I-ISS2

    http://is.stuba.sk/zp/portal_zp.pl?podrobnosti=158902
    diplomová práca
    kniha

    kniha

  2. Vypracovanie projektu riadenia vzťahov so zákazníkmi v Staropramen - Slovakia, s.r.o. = The development of project "management of relations with customers in Staropramen Slovakia LTD" : Diplomová práca
    Ivin Dušan  Šalgovičová Jarmila (xxx) ; M4000
    Trnava : STU v Bratislave MTF UPMK, 2009
    MTF ; . - 79 s 1 CD-ROM
    spokojnosť zákazníkov manažérstvo kvality vzťahy so zákazníkmi-riadenie
    diplomová práca
    Fakulta Voľné Prezenčne Vypožičané Nedostupné
    MTF0001
    kniha

    kniha


  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.