Košík

  Odznačiť vybrané:   0
  1. Inovácie v ochrane spotrebiteľa : [elektronický zdroj] : Podpora šírenia vedomostí o integrovanej marketingovej komunikácii s ohľadom na bezpečnosť informácií a ochranu zákazníka v podnikateľskej praxi. Zborník vedeckých prác z výskumného grantu VEGA č. 1/0558/12. Medzinárodná vedecká konferencia Marketing Identity - "Explózia" inovácií, 04. - 05.11.2014, Smolenice, SR / ed. Jarmila Šalgovičová, Rudolf Rybanský ; rec. Miroslava Szarková, Andrea Holková
    Šalgovičová, Jarmila (ed.) Rybanský, Rudolf (ed.) Szarková, Miroslava (rec.) Holková, Andrea ; M4000 (rec.)
    Marketing Identity - "Explózia" inovácií 4. - 5. november 2014 : Smolenice, SR
    1. vyd.
    Trnava : Fakulta masmediálnej komunikácie, Univerzita sv. Cyrila a Metoda v Trnave, 2014 . - CD-ROM, 89 s.
    ISBN 978-80-8105-636-9
    zborník (príspevkov)
    (2) - článok
    kniha

    kniha