Košík

  Odznačiť vybrané:   0
  1. Návrh inovácie marketingového mixu produktov v spoločnosti I.M.D.K. BA s.r.o. v kontexte s udržateľným rozvojom a udržateľným spoločensky zodpovedným podnikaním
    Krcheňová Veronika ; M  Babčanová Dagmar (škol.) ; M4000
    Trnava : STU v Bratislave MTF UPMK, 2014
    MTF ; 02.06.2014 ; 189 . - 70s CD
    priemyselné manažérstvo Industrial Management marketing sustainable development marketing mix spoločensky zodpovedné podnikanie udržateľný rozvoj marketingový mix
    http://is.stuba.sk/zp/portal_zp.pl?podrobnosti=98951
    diplomová práca
    Fakulta Voľné Prezenčne Vypožičané Nedostupné
    MTF0001
    kniha

    kniha


  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.