Košík

  Odznačiť vybrané:   0
  1. Návrh nástrojov súčasnej marketingovej komunikácie na zlepšenie povedomia o značke COLOR Company s.r.o. v kontexte s udržateľným rozvojom a udržateľným spoločensky zodpovedným podnikaním
    Slobodová Emília ; M  Babčanová Dagmar (škol.) ; M4000
    Trnava : STU v Bratislave MTF UPMK, 2014
    MTF ; 02.06.2014 ; 189 . - 71s CD
    priemyselné manažérstvo Industrial Management sustainable development corporate social responsibility marketing udržateľný rozvoj spoločensky zodpovedné podnikanie marketingová komunikácia
    http://is.stuba.sk/zp/portal_zp.pl?podrobnosti=98956
    diplomová práca
    Fakulta Voľné Prezenčne Vypožičané Nedostupné
    MTF0001
    kniha

    kniha


  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.