Vytlačiť
1. Six sigma ako nástroj zvyšovania spokojnosti zákazníka a úspešnosti organizácie
Názvové údaje : Six sigma ako nástroj zvyšovania spokojnosti zákazníka a úspešnosti organizácie : dizertačná práca / aut. Tomáš Soboň ; škol. Jarmila Šalgovičová
Variant(y) hesla : \q12*stu_us_auth*1 stu48429 \q \q1013 stu_us_auth*stu48429 \d Soboň Tomáš \q
%continue : \q12*stu_us_auth*1 stu38013 \q \q1013 stu_us_auth*stu38013 \d Šalgovičová Jarmila \q (škol.)
Vyd.údaje : 2009
%continue : . - 115 s. prílohy
Poznámky : Dizertačná práca (PhD), STU MTF KIK, 2009
Predmet : \q12*stu_us_auth*1 stus12581 \q \q1013 stu_us_auth*stus12581 \d Six Sigma \q \q12*stu_us_auth*1 0015776 \q \q1013 stu_us_auth*0015776 \d spokojnosť zákazníka \q \q12*stu_us_auth*1 stus16901 \q \q1013 stu_us_auth*stus16901 \d úspešnosť firmy \q
Druh dok. : dizertačná práca