Vytlačiť
1. Sociálny marketing a podnikateľská etika ako strategické prvky prosperujúceho podniku
Názvové údaje : Sociálny marketing a podnikateľská etika ako strategické prvky prosperujúceho podniku
Variant(y) hesla : \q12*stu_us_auth*1 stu38013 \q \q1013 stu_us_auth*stu38013 \d Šalgovičová Jarmila \q ; M4000
In : \q12**1 stu116987 \q
%continue : Organizácia práce
%continue : . s.140-145
Predmet : \q12*stu_us_auth*1 stus16364 \q \q1013 stu_us_auth*stus16364 \d sociálny marketing \q \q12*stu_us_auth*1 stus13033 \q \q1013 stu_us_auth*stus13033 \d podnikateľská etika \q
Druh dok. : článok zo zborníka
Kategória : AFD - Publikované príspevky na domácich vedeckých konferenciách
Kategória od 2022 : V2 - Vedecký výstup publikačnej činnosti ako časť editovanej knihy alebo zborníka