Vytlačiť
1. Návrh metodiky tvorby a implementácie environmentálne orientovanej marketingovej stratégie v priemyselných podnikoch ako súčasť podnikovej stratégie
Názvové údaje : Návrh metodiky tvorby a implementácie environmentálne orientovanej marketingovej stratégie v priemyselných podnikoch ako súčasť podnikovej stratégie : Doktorandská dizertačná práca
Variant(y) hesla : \q12*stu_us_auth*1 stu51343 \q \q1013 stu_us_auth*stu51343 \d Jacinto Assuncao Domingos \q ; M4000
%continue : \q12*stu_us_auth*1 stu29765 \q \q1013 stu_us_auth*stu29765 \d Sakál Peter \q (škol.) ; M4000
Vyd.údaje : Trnava : STU v Bratislave MtF KPIM, 2005
%continue : . - 158 s príl., autoreferát
Predmet : \q12*stu_us_auth*1 stus8434 \q \q1013 stu_us_auth*stus8434 \d marketing \q \q12*stu_us_auth*1 stus14192 \q \q1013 stu_us_auth*stus14192 \d environmentálny marketing \q \q12*stu_us_auth*1 stus1306 \q \q1013 stu_us_auth*stus1306 \d životné prostredie \q \q12*stu_us_auth*1 stus16532 \q \q1013 stu_us_auth*stus16532 \d trvalo udržateľný rozvoj \q \q12*stu_us_auth*1 stus11333 \q \q1013 stu_us_auth*stus11333 \d marketingová stratégia \q
Druh dok. : dizertačná práca
Kategória : DAI - Dizertačné a habilitačné práce