Vytlačiť
1. Marketingové nástroje tvorby environmentálnej politiky podniku
Názvové údaje : Marketingové nástroje tvorby environmentálnej politiky podniku
Variant(y) hesla : \q12*stu_us_auth*1 stu51343 \q \q1013 stu_us_auth*stu51343 \d Jacinto Assuncao Domingos \q ; M4000
%continue : \q12*stu_us_auth*1 stu29765 \q \q1013 stu_us_auth*stu29765 \d Sakál Peter \q ; M4000
Vydanie : 1. vyd
Vyd.údaje : Trnava : SP SYNERGIA, 2009
%continue : . - 272 s
ISBN : ISBN 978-80-89291-22-9
Predmet : \q12*stu_us_auth*1 stus13762 \q \q1013 stu_us_auth*stus13762 \d environmentálna politika \q \q12*stu_us_auth*1 stus8434 \q \q1013 stu_us_auth*stus8434 \d marketing \q
Druh dok. : monografia
Kategória : BAB - Odborné monografie vydané v domácich vydavateľstvách
Kategória od 2022 : O1 - Odborný výstup publikačnej činnosti ako celok
Odkazy : \q2479**1 stu_us_cat*stu180288*amg \q (1) - monografia
: \q2479**1 stu_us_cat*stu180288*ask \q (1) - skriptá
: \q2479**1 stu_us_cat*stu180288*ddz \q (1) - dizertačná práca
: \q2479**1 stu_us_cat*stu180288*xcla \q (11) - článok
: \q2479**1 stu_us_cat*stu180288*xxx \q (2) - xxx