Vytlačiť
1. Interakcia masmediálnej a marketingovej komunikácie
Názvové údaje : Interakcia masmediálnej a marketingovej komunikácie : Zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie Nové trendy v marketingu - úloha marketingu v čase hospodárskej krízy. Smolenice, 3.-4.11.2009
Vyd.údaje : Trnava : Univerzita sv. Cyrila a Metoda v Trnave, 2010
%continue : . - 244 s
ISBN : ISBN 978-80-8105-161-6
Predmet : \q12*stu_us_auth*1 stus9230 \q \q1013 stu_us_auth*stus9230 \d komunikácia marketingová \q \q12*stu_us_auth*1 stus12703 \q \q1013 stu_us_auth*stus12703 \d mediálna komunikácia \q
Druh dok. : zborník (príspevkov)
Odkazy : \q2479**1 stu_us_cat*stu203285*xcla \q (2) - článok