Vytlačiť
1. Návrh implementácie integrovanej marketingovej komunikácie ako nástroja konkurencieschopnosti organizácie
Názvové údaje : Návrh implementácie integrovanej marketingovej komunikácie ako nástroja konkurencieschopnosti organizácie : dizertačná práca
Variant(y) hesla : \q12*stu_us_auth*1 stu41826 \q \q1013 stu_us_auth*stu41826 \d Prajová Vanesa \q ; M4000
%continue : \q12*stu_us_auth*1 stu38013 \q \q1013 stu_us_auth*stu38013 \d Šalgovičová Jarmila \q (škol.) ; M4000
Vyd.údaje : Trnava : STU v Bratislave MTF UPMK, 2013
%continue : . - 153 s
Predmet : \q12*stu_us_auth*1 stus30847 \q \q1013 stu_us_auth*stus30847 \d priemyselné manažérstvo \q \q12*stu_us_auth*1 stus30846 \q \q1013 stu_us_auth*stus30846 \d Industrial Management \q \q12*stu_us_auth*1 stus34889 \q \q1013 stu_us_auth*stus34889 \d implementation \q \q12*stu_us_auth*1 stus15098 \q \q1013 stu_us_auth*stus15098 \d implementácia \q \q12*stu_us_auth*1 stus26014 \q \q1013 stu_us_auth*stus26014 \d sociálne siete \q \q12*stu_us_auth*1 stus20703 \q \q1013 stu_us_auth*stus20703 \d integrovaná marketingová komunikácia \q
URL : http://is.stuba.sk/zp/portal_zp.pl?podrobnosti=63873
Druh dok. : dizertačná práca
Kategória : DAI - Dizertačné a habilitačné práce