Vytlačiť
1. Meranie spokojnosti zákazníka z pohľadu manažérstva kvality a marketingu
Názvové údaje : Meranie spokojnosti zákazníka z pohľadu manažérstva kvality a marketingu
Variant(y) hesla : \q12*stu_us_auth*1 stu38013 \q \q1013 stu_us_auth*stu38013 \d Šalgovičová Jarmila \q ; M4000
%continue : \q12*stu_us_auth*1 stu14478 \q \q1013 stu_us_auth*stu14478 \d Paulová Iveta \q ; M300 \q12*stu_us_auth*1 stu37039 \q \q1013 stu_us_auth*stu37039 \d Kučerová Marta \q ; M4000 \q12*stu_us_auth*1 stu36161 \q \q1013 stu_us_auth*stu36161 \d Mĺkva Miroslava \q ; M4000
Vyd.údaje : Trnava : Tripsoft, 2006
%continue : . - 214 s
ISBN : ISBN 80-969390-6-8
Predmet : \q12*stu_us_auth*1 stus12890 \q \q1013 stu_us_auth*stus12890 \d spokojnosť zákazníkov \q \q12*stu_us_auth*1 stus11293 \q \q1013 stu_us_auth*stus11293 \d manažérstvo kvality \q \q12*stu_us_auth*1 stus8434 \q \q1013 stu_us_auth*stus8434 \d marketing \q
Druh dok. : monografia
Kategória : AAB - Vedecké monografie vydané v domácich vydavateľstvách
Kategória od 2022 : V1 - Vedecký výstup publikačnej činnosti ako celok