Vytlačiť
1. Prínos internetovej marketingovej komunikácie na konkurencieschopnosť vinárskych podnikov
Názvové údaje : Prínos internetovej marketingovej komunikácie na konkurencieschopnosť vinárskych podnikov
Variant(y) hesla : \q12*stu_us_auth*1 stu122205 \q \q1013 stu_us_auth*stu122205 \d Coskun Lucia \q ; R2020
%continue : \q12*stu_us_auth*1 stu80673 \q \q1013 stu_us_auth*stu80673 \d Herzka Pavel \q ; R2020
In : \q12**1 stu268363 \q
%continue : Aktuálne problémy podnikovej sféry 2013 :
%continue : . s.47-52
Druh dok. : článok zo zborníka
Kategória : AED - Vedecké práce v domácich recenzovaných vedeckých zborníkoch, monografiách
Kategória od 2022 : V2 - Vedecký výstup publikačnej činnosti ako časť editovanej knihy alebo zborníka