Vytlačiť
1. Prístup k inovácii výrobkov ako súčasť marketingovej stratégie
Názvové údaje : Prístup k inovácii výrobkov ako súčasť marketingovej stratégie : Záverečná práca
Variant(y) hesla : \q12*stu_us_auth*1 stu42007 \q \q1013 stu_us_auth*stu42007 \d Záležák Ladislav \q
%continue : \q12*stu_us_auth*1 stu36002 \q \q1013 stu_us_auth*stu36002 \d Horňák František \q (xxx) ; M4000
Vyd.údaje : Trnava : STU v Bratislave MtF KMK, 1997
Fakulta : MTF ;
%continue : . - 38 s výťah
Predmet : \q12*stu_us_auth*1 stus5298 \q \q1013 stu_us_auth*stus5298 \d Procesy inovačné \q \q12*stu_us_auth*1 stus9265 \q \q1013 stu_us_auth*stus9265 \d Marketing-stratégia \q \q12*stu_us_auth*1 stus22073 \q \q1013 stu_us_auth*stus22073 \d manažment \q
Druh dok. : záverečná bakalárska práca