Vytlačiť
1. Communication with customers via brand
Názvové údaje : Communication with customers via brand
Variant(y) hesla : \q12*stu_us_auth*1 stu91419 \q \q1013 stu_us_auth*stu91419 \d Rybanský Rudolf \q
%continue : \q12*stu_us_auth*1 stu41826 \q \q1013 stu_us_auth*stu41826 \d Prajová Vanesa \q ; M4000
Vyd.údaje : Lódź : KSIEZY MLYN Dom Wydawniczy Michal Kolinski, 2010
%continue : . - 152 s
ISBN : ISBN 978-83-7729-058-3
Druh dok. : monografia
Kategória : BAA - Odborné monografie vydané v zahraničných vydavateľstvách
Kategória od 2022 : O1 - Odborný výstup publikačnej činnosti ako celok
Odkazy : \q2479**1 stu_us_cat*stu214467*amg \q (1) - monografia
: \q2479**1 stu_us_cat*stu214467*auc \q (1) - učebnica
: \q2479**1 stu_us_cat*stu214467*xcla \q (3) - článok