Výsledky vyhľadávania

  1. Model of purchasing decisions and customer satisfaction: Analysis of brand image and product quality (marketing management literature review) / Hazimi Bimaruci Hazrati Havidz, M. Rizky Mahaputra, Ridho Rafqi Ilhamalimy
    Havidz Hazimi Bimaruci Hazrati  Mahaputra M. Rizky Ilhamalimy Ridho Rafqi
    Dinasti International Journal of Economics, Finance & Accounting . Vol. 1, iss. 6 (2021), s. 1124-1136
    článok z periodika
    (1) - článok
    článok

    článok

  2. Inteligentný marketing v prostredí e-obchodu
    Slaninka Andrej ; 070200  Kuric Eduard ; 070200 (škol.)
    2021
    FIIT ; Dátum obhajoby : 14.06.2021 ; Študijný odbor : informatika ; Študijný program : I-ISS2

    http://is.stuba.sk/zp/portal_zp.pl?podrobnosti=151484
    diplomová práca
    kniha

    kniha

  3. Marketingová stratégia vybraného priemyselného podniku
    Gašparová Dominika ; 902024  Katrenčík Ivan ; 902024 (škol.)
    2021
    FCHPT ; Dátum obhajoby : 01.06.2021 ; Študijný odbor : chemické inžinierstvo a technológie ; Študijný program : I-RTP

    http://is.stuba.sk/zp/portal_zp.pl?podrobnosti=157784
    diplomová práca
    kniha

    kniha

  4. Návrh inovatívnej marketingovej komunikácie v priemyselnom podniku NES Nová Dubnica s.r.o.
    Provazník Tomáš ; 064000  Cagáňová Dagmar ; 064000 (škol.)
    2021
    MTF ; Dátum obhajoby : 10.06.2021 ; Študijný odbor : strojárstvo ; Študijný program : I-PMA

    http://is.stuba.sk/zp/portal_zp.pl?podrobnosti=158306
    diplomová práca
    kniha

    kniha

  5. Place Branding ako nástroj regionálneho rozvoja – prípadová štúdia Malokarpatská vinohradnícka oblasť
    Holendová Romana ; 902020  Jaššo Matej ; 902022 (škol.)
    2021
    902020 ; Dátum obhajoby : 10.06.2021 ; Študijný odbor : priestorové plánovanie ; Študijný program : I-PP

    http://is.stuba.sk/zp/portal_zp.pl?podrobnosti=157290
    diplomová práca
    kniha

    kniha

  6. Návrh využitia aktuálnych trendov marketingovej komunikácie v prezentácii značky ALCHEM spol. s r.o.
    Otrísal Erik ; 064000  Babčanová Dagmar ; 064000 (škol.)
    2021
    MTF ; Dátum obhajoby : 09.06.2021 ; Študijný odbor : strojárstvo ; Študijný program : I-PMA

    http://is.stuba.sk/zp/portal_zp.pl?podrobnosti=151293
    diplomová práca
    kniha

    kniha

  7. Strategické plánovanie a analýza vo vybranom podniku
    Zachariášová Blanka ; 902024  Zatrochová Monika ; 902024 (škol.)
    2021
    FCHPT ; Dátum obhajoby : 01.06.2021 ; Študijný odbor : chemické inžinierstvo a technológie ; Študijný program : I-RTP

    http://is.stuba.sk/zp/portal_zp.pl?podrobnosti=157715
    diplomová práca
    kniha

    kniha

  8. Marketingová stratégia zavedenia nového produktu na trh
    Lapšanská Alžbeta ; 902024  Plchová Jana ; 902024 (škol.)
    2021
    FCHPT ; Dátum obhajoby : 01.06.2021 ; Študijný odbor : chemické inžinierstvo a technológie ; Študijný program : I-RTP

    http://is.stuba.sk/zp/portal_zp.pl?podrobnosti=159865
    diplomová práca
    kniha

    kniha

  9. Proposal of innovative marketing communication in a multicultural industrial enterprise BOGE Elastmetall Slovakia, a.s.
    Lišková Katarína ; 064000  Cagáňová Dagmar ; 064000 (škol.)
    2021
    MTF ; Dátum obhajoby : 10.06.2021 ; Študijný odbor : strojárstvo ; Študijný program : I-PMA

    http://is.stuba.sk/zp/portal_zp.pl?podrobnosti=160464
    diplomová práca
    kniha

    kniha

  10. Návrh inovácie v oblasti využívaných nástrojov marketingového mixu v NIKOV spol. s r.o.
    Jarušková Lenka ; 064000  Babčanová Dagmar ; 064000 (škol.)
    2021
    MTF ; Dátum obhajoby : 09.06.2021 ; Študijný odbor : strojárstvo ; Študijný program : I-PMA

    http://is.stuba.sk/zp/portal_zp.pl?podrobnosti=158211
    diplomová práca
    kniha

    kniha