Výsledky vyhľadávania

Nájdených záznamov: 48  
Váš dotaz: Autor-kód záznamu = "^stu_us_auth 0006259^"
  1. Údaje o názveNávrh produktovej politiky novej značky vybranej spoločnosti pri uvedení na slovenský a český trh
    Záhlavie-meno Nechyporenko, Svitlana (Autor) - FCHPT Fakulta chemickej a potravinárskej technológie
    Ďal.zodpovednosť Porgeszová, Hana Z8 (Školiteľ (konzultant)) - ÚM - Oddelenie manažmentu chemických a potravinárskych technológií
    Prekl.názProduct policy of the new brand of the selected company and its launch on the Slovak and Czech market
    Vyd.údaje2025
    FakultaFCHPT
    Dátum obhajoby03.06.2025
    Študijný odborchemické inžinierstvo a technológie
    Študijný programI-CHTI
    Predmet.heslárebranding
    branding
    brand policy
    marketing
    brand
    consumer behaviour
    rebranding
    značka
    branding
    správanie spotrebiteľa
    značková politika
    marketing
    Jazyk dok.slovenčina
    URLhttp://is.stuba.sk/zp/portal_zp.pl?podrobnosti=183372
    Druh dok.DDP - diplomová práca
    kniha

    kniha

  2. Údaje o názveVypracovanie komplexnej marketingovej stratégie vstupu na slovenský a český trh vybraného podniku
    Záhlavie-meno Trubenová Ősziová, Katarína Z4 (Autor) - FCHPT Fakulta chemickej a potravinárskej technológie
    Ďal.zodpovednosť Porgeszová, Hana Z8 (Školiteľ (konzultant)) - ÚM - Oddelenie manažmentu chemických a potravinárskych technológií
    Prekl.názDevelopment of a Comprehensive Marketing Strategy for Entering the Slovak and Czech Markets by a Selected Company
    Vyd.údaje2025
    FakultaFCHPT
    Dátum obhajoby03.06.2025
    Študijný odborchemické inžinierstvo a technológie
    Študijný programI-CHTI
    Predmet.hesláforms of foreign market entry
    analysis of external environment
    analysis of internal environment
    formy vstupu na zahraničný trh
    analýza interného prostredia
    analýza externého prostredia
    Jazyk dok.slovenčina
    URLhttp://is.stuba.sk/zp/portal_zp.pl?podrobnosti=185252
    Druh dok.DDP - diplomová práca
    kniha

    kniha

  3. Údaje o názveSúčasné a minulé trendy produktovej politiky, branding a rebrending
    Záhlavie-meno Stepanenko, Sofiia (Autor) - ÚM - Oddelenie manažmentu chemických a potravinárskych technológií
    Ďal.zodpovednosť Porgeszová, Hana Z8 (Školiteľ (konzultant)) - ÚM - Oddelenie manažmentu chemických a potravinárskych technológií
    Prekl.názCurrent and historical trends of product policy, branding and rebranding
    Vyd.údaje2025
    Fakulta902020
    Dátum obhajoby17.06.2025
    Študijný odborekonómia a manažment
    Študijný programB-IPPP
    Predmet.hesláProduktová politika
    branding
    marketing
    rebranding
    stratégia
    strategy
    Product policy
    branding
    rebranding
    marketing
    Jazyk dok.slovenčina
    URLhttp://is.stuba.sk/zp/portal_zp.pl?podrobnosti=179579
    Druh dok.DBP - bakalárska práca
    kniha

    kniha

  4. Údaje o názveSelected aspects of business performance measurement. / aut. Monika Zatrochová, Hana Porgeszová (Janáková)
    Záhlavie-meno Zatrochová, Monika, 1975- (Autor) - ÚM - Oddelenie manažmentu chemických a potravinárskych technológií
    Ďal.zodpovednosť Porgeszová , Hana, 1987- Z1 (Autor) - ÚM - Oddelenie ekonomiky a manažmentu podnikania
    Kajanová, Jana, 1974- (Recenzent)
    Rusko, Miroslav, 1953- (Recenzent)
    Údaje o vydaní1. vyd.
    Vyd.údajeBratislava Spektrum STU 2021
    Fyz.popis67 s.
    ISBN978-80-227-5076-9
    Súbež.n.Vybrané aspekty merania konkurencieschopnosti podniku.
    KrajinaSlovensko, Slovenská republika
    Jazyk dok.angličtina
    Druh dok.AUC - učebnica
    KategóriaACB - Vysokoškolské učebnice vydané v domácich vydavateľstvách
    Kategória od 2022P1 - Pedagogický výstup publikačnej činnosti ako celok
    Rok2021
    kniha

    kniha

  5. Údaje o názveImproving competitiveness of university graduates in consideration of study fields / aut. Hana Janáková, Monika Zatrochová
    Záhlavie-meno Janáková, Hana, 1987- (Autor) - ÚM - Oddelenie ekonomiky a manažmentu podnikania
    Ďal.zodpovednosť Zatrochová, Monika, 1975- Z1 (Autor) - ÚM - Oddelenie manažmentu chemických a potravinárskych technológií
    In 7th REDETE Conference. Researching economic development and entrepreneurship in transition economies [CD ROM]. -- Banja Luka : University of Banja Luka, 2020. -- ISBN 978-99938-46-87-1. -- S.296-304
    Jazyk dok.angličtina
    Druh dok.RZB - článok zo zborníka
    KategóriaAFC - Publikované príspevky na zahraničných vedeckých konferenciách
    Kategória od 2022V2 - Vedecký výstup publikačnej činnosti ako časť editovanej knihy alebo zborníka
    V databázach
    Rok2020
    článok

    článok

  6. Údaje o názveAplikácia nástrojov marketingového mixu vo vybranej firme
    Záhlavie-meno Gregušová, Viktória (Autor) - ÚM - Oddelenie manažmentu chemických a potravinárskych technológií
    Ďal.zodpovednosť Porgeszová, Hana Z1 (Školiteľ (konzultant)) - ÚM - Oddelenie ekonomiky a manažmentu podnikania
    Prekl.názApplication of marketing mix tools in selected company
    Vyd.údaje2020
    FakultaFCHPT
    Dátum obhajoby24.06.2020
    Študijný odborchemické inžinierstvo a technológie
    Študijný programI-RTP
    Predmet.heslámarketingový mix
    nástroje komunikačného mixu
    SWOT analýza
    marketing mix
    communication mix tools
    SWOT analysis
    Jazyk dok.slovenčina
    URLhttp://is.stuba.sk/zp/portal_zp.pl?podrobnosti=150728
    Druh dok.DDP - diplomová práca
    kniha

    kniha

  7. Údaje o názveProces zvýšenia predaja produktov pomocou technologického špecialistu
    Záhlavie-meno Miklušáková, Klaudia (Autor) - ÚM - Oddelenie manažmentu chemických a potravinárskych technológií
    Ďal.zodpovednosť Porgeszová, Hana Z1 (Školiteľ (konzultant)) - ÚM - Oddelenie ekonomiky a manažmentu podnikania
    Prekl.názThe process of increasing sales product using technological specialist
    Vyd.údaje2020
    FakultaFCHPT
    Dátum obhajoby24.06.2020
    Študijný odborchemické inžinierstvo a technológie
    Študijný programI-RTP
    Predmet.heslátechnologický špecialista
    marketingový mix
    podpora predaja
    adidas
    technology specialist
    marketing mix
    sales promotion
    adidas
    Jazyk dok.slovenčina
    URLhttp://is.stuba.sk/zp/portal_zp.pl?podrobnosti=150868
    Druh dok.DDP - diplomová práca
    kniha

    kniha

  8. Údaje o názveZáklady finančného trhu [elektronický zdroj] online učebnica
    Záhlavie-meno Porgeszová (Janáková), Hana, 1987- (Autor) - ÚM - Oddelenie ekonomiky a manažmentu podnikania
    Ďal.zodpovednosť Zatrochová, Monika, 1975- Z1 (Autor) - ÚM - Oddelenie manažmentu chemických a potravinárskych technológií
    Kajanová, Jana, 1974- (Recenzent)
    Majerník, Štefan, 1980- (Recenzent)
    Údaje o vydaní1. vyd.
    Vyd.údajeBratislava Spektrum STU 2020
    Fyz.popisCD ROM, 60 s.
    ISBN978-80-227-5004-2
    KrajinaSlovensko, Slovenská republika
    Jazyk dok.slovenčina
    Druh dok.AUC - učebnica
    KategóriaACB - Vysokoškolské učebnice vydané v domácich vydavateľstvách
    Kategória od 2022P1 - Pedagogický výstup publikačnej činnosti ako celok
    Rok2020
    kniha

    kniha

  9. Údaje o názveInovácia výučby manažérskych simulácií na technickej univerzite. / aut. Hana Porgeszová, Monika Zatrochová
    Záhlavie-meno Janáková -Porgeszová, Hana, 1987- (Autor) - ÚM - Oddelenie ekonomiky a manažmentu podnikania
    Ďal.zodpovednosť Zatrochová, Monika, 1975- Z1 (Autor) - ÚM - Oddelenie manažmentu chemických a potravinárskych technológií
    Súbež.n.Innovation of education process in managerial simulations at technical university
    In Inovácie v univerzitnom vzdelávaní. Innovations in University Education .Vedecké kolokvium, 4. decembra 2019, Bratislava [CD ROM, 132 s.] / Inovácie v univerzitnom vzdelávaní. Innovations in University Education. -- Bratislava : Spektrum STU, 2019. -- ISBN 978-80-227-4970-1. -- S.71-76
    Jazyk dok.slovenčina
    Druh dok.RZB - článok zo zborníka
    KategóriaAFD - Publikované príspevky na domácich vedeckých konferenciách
    Kategória od 2022V2 - Vedecký výstup publikačnej činnosti ako časť editovanej knihy alebo zborníka
    Rok2019
    článok

    článok

  10. Údaje o názveInovatívne trendy v marketingovom makroprostredí. / aut. Dušan Špirko, Hana Janáková-Porgeszová
    Záhlavie-meno Špirko, Dušan, 1950- (Autor) - ÚM - Oddelenie manažmentu chemických a potravinárskych technológií
    Ďal.zodpovednosť Janáková-Porgeszová, Hana, 1987- Z1 (Autor) - ÚM - Oddelenie ekonomiky a manažmentu podnikania
    Súbež.n.Innovative trends in marketing macro-environment
    In Inovácie v univerzitnom vzdelávaní. Innovations in University Education .Vedecké kolokvium, 4. decembra 2019, Bratislava [CD ROM, 132 s.] / Inovácie v univerzitnom vzdelávaní. Innovations in University Education. -- Bratislava : Spektrum STU, 2019. -- ISBN 978-80-227-4970-1. -- S.93-103
    Jazyk dok.slovenčina
    Druh dok.RZB - článok zo zborníka
    KategóriaAFD - Publikované príspevky na domácich vedeckých konferenciách
    Kategória od 2022V2 - Vedecký výstup publikačnej činnosti ako časť editovanej knihy alebo zborníka
    Rok2019
    článok

    článok


  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.