Výsledky vyhľadávania
Údaje o názve Návrh produktovej politiky novej značky vybranej spoločnosti pri uvedení na slovenský a český trh Záhlavie-meno Nechyporenko, Svitlana (Autor) - FCHPT Fakulta chemickej a potravinárskej technológie Ďal.zodpovednosť Porgeszová, Hana Z8 (Školiteľ (konzultant)) - ÚM - Oddelenie manažmentu chemických a potravinárskych technológií Prekl.náz Product policy of the new brand of the selected company and its launch on the Slovak and Czech market Vyd.údaje 2025 Fakulta FCHPT Dátum obhajoby 03.06.2025 Študijný odbor chemické inžinierstvo a technológie Študijný program I-CHTI Predmet.heslá rebranding branding brand policy marketing brand consumer behaviour rebranding značka branding správanie spotrebiteľa značková politika marketing Jazyk dok. slovenčina URL http://is.stuba.sk/zp/portal_zp.pl?podrobnosti=183372 Druh dok. DDP - diplomová práca Údaje o názve Vypracovanie komplexnej marketingovej stratégie vstupu na slovenský a český trh vybraného podniku Záhlavie-meno Trubenová Ősziová, Katarína Z4 (Autor) - FCHPT Fakulta chemickej a potravinárskej technológie Ďal.zodpovednosť Porgeszová, Hana Z8 (Školiteľ (konzultant)) - ÚM - Oddelenie manažmentu chemických a potravinárskych technológií Prekl.náz Development of a Comprehensive Marketing Strategy for Entering the Slovak and Czech Markets by a Selected Company Vyd.údaje 2025 Fakulta FCHPT Dátum obhajoby 03.06.2025 Študijný odbor chemické inžinierstvo a technológie Študijný program I-CHTI Predmet.heslá forms of foreign market entry analysis of external environment analysis of internal environment formy vstupu na zahraničný trh analýza interného prostredia analýza externého prostredia Jazyk dok. slovenčina URL http://is.stuba.sk/zp/portal_zp.pl?podrobnosti=185252 Druh dok. DDP - diplomová práca Údaje o názve Súčasné a minulé trendy produktovej politiky, branding a rebrending Záhlavie-meno Stepanenko, Sofiia (Autor) - ÚM - Oddelenie manažmentu chemických a potravinárskych technológií Ďal.zodpovednosť Porgeszová, Hana Z8 (Školiteľ (konzultant)) - ÚM - Oddelenie manažmentu chemických a potravinárskych technológií Prekl.náz Current and historical trends of product policy, branding and rebranding Vyd.údaje 2025 Fakulta 902020 Dátum obhajoby 17.06.2025 Študijný odbor ekonómia a manažment Študijný program B-IPPP Predmet.heslá Produktová politika branding marketing rebranding stratégia strategy Product policy branding rebranding marketing Jazyk dok. slovenčina URL http://is.stuba.sk/zp/portal_zp.pl?podrobnosti=179579 Druh dok. DBP - bakalárska práca Údaje o názve Selected aspects of business performance measurement. / aut. Monika Zatrochová, Hana Porgeszová (Janáková) Záhlavie-meno Zatrochová, Monika, 1975- (Autor) - ÚM - Oddelenie manažmentu chemických a potravinárskych technológií Ďal.zodpovednosť Porgeszová , Hana, 1987- Z1 (Autor) - ÚM - Oddelenie ekonomiky a manažmentu podnikania Kajanová, Jana, 1974- (Recenzent) Rusko, Miroslav, 1953- (Recenzent) Údaje o vydaní 1. vyd. Vyd.údaje Bratislava Spektrum STU 2021 Fyz.popis 67 s. ISBN 978-80-227-5076-9 Súbež.n. Vybrané aspekty merania konkurencieschopnosti podniku. Krajina Slovensko, Slovenská republika Jazyk dok. angličtina Druh dok. AUC - učebnica Kategória ACB - Vysokoškolské učebnice vydané v domácich vydavateľstvách Kategória od 2022 P1 - Pedagogický výstup publikačnej činnosti ako celok Rok 2021 Údaje o názve Improving competitiveness of university graduates in consideration of study fields / aut. Hana Janáková, Monika Zatrochová Záhlavie-meno Janáková, Hana, 1987- (Autor) - ÚM - Oddelenie ekonomiky a manažmentu podnikania Ďal.zodpovednosť Zatrochová, Monika, 1975- Z1 (Autor) - ÚM - Oddelenie manažmentu chemických a potravinárskych technológií In 7th REDETE Conference. Researching economic development and entrepreneurship in transition economies [CD ROM]. -- Banja Luka : University of Banja Luka, 2020. -- ISBN 978-99938-46-87-1. -- S.296-304 Jazyk dok. angličtina Druh dok. RZB - článok zo zborníka Kategória AFC - Publikované príspevky na zahraničných vedeckých konferenciách Kategória od 2022 V2 - Vedecký výstup publikačnej činnosti ako časť editovanej knihy alebo zborníka V databázach WOS: 000561117202012 Rok 2020 Údaje o názve Aplikácia nástrojov marketingového mixu vo vybranej firme Záhlavie-meno Gregušová, Viktória (Autor) - ÚM - Oddelenie manažmentu chemických a potravinárskych technológií Ďal.zodpovednosť Porgeszová, Hana Z1 (Školiteľ (konzultant)) - ÚM - Oddelenie ekonomiky a manažmentu podnikania Prekl.náz Application of marketing mix tools in selected company Vyd.údaje 2020 Fakulta FCHPT Dátum obhajoby 24.06.2020 Študijný odbor chemické inžinierstvo a technológie Študijný program I-RTP Predmet.heslá marketingový mix nástroje komunikačného mixu SWOT analýza marketing mix communication mix tools SWOT analysis Jazyk dok. slovenčina URL http://is.stuba.sk/zp/portal_zp.pl?podrobnosti=150728 Druh dok. DDP - diplomová práca Údaje o názve Proces zvýšenia predaja produktov pomocou technologického špecialistu Záhlavie-meno Miklušáková, Klaudia (Autor) - ÚM - Oddelenie manažmentu chemických a potravinárskych technológií Ďal.zodpovednosť Porgeszová, Hana Z1 (Školiteľ (konzultant)) - ÚM - Oddelenie ekonomiky a manažmentu podnikania Prekl.náz The process of increasing sales product using technological specialist Vyd.údaje 2020 Fakulta FCHPT Dátum obhajoby 24.06.2020 Študijný odbor chemické inžinierstvo a technológie Študijný program I-RTP Predmet.heslá technologický špecialista marketingový mix podpora predaja adidas technology specialist marketing mix sales promotion adidas Jazyk dok. slovenčina URL http://is.stuba.sk/zp/portal_zp.pl?podrobnosti=150868 Druh dok. DDP - diplomová práca Údaje o názve Základy finančného trhu [elektronický zdroj] online učebnica Záhlavie-meno Porgeszová (Janáková), Hana, 1987- (Autor) - ÚM - Oddelenie ekonomiky a manažmentu podnikania Ďal.zodpovednosť Zatrochová, Monika, 1975- Z1 (Autor) - ÚM - Oddelenie manažmentu chemických a potravinárskych technológií Kajanová, Jana, 1974- (Recenzent) Majerník, Štefan, 1980- (Recenzent) Údaje o vydaní 1. vyd. Vyd.údaje Bratislava Spektrum STU 2020 Fyz.popis CD ROM, 60 s. ISBN 978-80-227-5004-2 Krajina Slovensko, Slovenská republika Jazyk dok. slovenčina Druh dok. AUC - učebnica Kategória ACB - Vysokoškolské učebnice vydané v domácich vydavateľstvách Kategória od 2022 P1 - Pedagogický výstup publikačnej činnosti ako celok Rok 2020 Údaje o názve Inovácia výučby manažérskych simulácií na technickej univerzite. / aut. Hana Porgeszová, Monika Zatrochová Záhlavie-meno Janáková -Porgeszová, Hana, 1987- (Autor) - ÚM - Oddelenie ekonomiky a manažmentu podnikania Ďal.zodpovednosť Zatrochová, Monika, 1975- Z1 (Autor) - ÚM - Oddelenie manažmentu chemických a potravinárskych technológií Súbež.n. Innovation of education process in managerial simulations at technical university In Inovácie v univerzitnom vzdelávaní. Innovations in University Education .Vedecké kolokvium, 4. decembra 2019, Bratislava [CD ROM, 132 s.] / Inovácie v univerzitnom vzdelávaní. Innovations in University Education. -- Bratislava : Spektrum STU, 2019. -- ISBN 978-80-227-4970-1. -- S.71-76 Jazyk dok. slovenčina Druh dok. RZB - článok zo zborníka Kategória AFD - Publikované príspevky na domácich vedeckých konferenciách Kategória od 2022 V2 - Vedecký výstup publikačnej činnosti ako časť editovanej knihy alebo zborníka Rok 2019 Údaje o názve Inovatívne trendy v marketingovom makroprostredí. / aut. Dušan Špirko, Hana Janáková-Porgeszová Záhlavie-meno Špirko, Dušan, 1950- (Autor) - ÚM - Oddelenie manažmentu chemických a potravinárskych technológií Ďal.zodpovednosť Janáková-Porgeszová, Hana, 1987- Z1 (Autor) - ÚM - Oddelenie ekonomiky a manažmentu podnikania Súbež.n. Innovative trends in marketing macro-environment In Inovácie v univerzitnom vzdelávaní. Innovations in University Education .Vedecké kolokvium, 4. decembra 2019, Bratislava [CD ROM, 132 s.] / Inovácie v univerzitnom vzdelávaní. Innovations in University Education. -- Bratislava : Spektrum STU, 2019. -- ISBN 978-80-227-4970-1. -- S.93-103 Jazyk dok. slovenčina Druh dok. RZB - článok zo zborníka Kategória AFD - Publikované príspevky na domácich vedeckých konferenciách Kategória od 2022 V2 - Vedecký výstup publikačnej činnosti ako časť editovanej knihy alebo zborníka Rok 2019