Výsledky vyhľadávania

Nájdených záznamov: 48  
Váš dotaz: Autor-kód záznamu = "^stu_us_auth 0006259^"
  1. Údaje o názveNávrh produktovej politiky novej značky vybranej spoločnosti pri uvedení na slovenský a český trh
    Záhlavie-meno Nechyporenko, Svitlana (Autor) - FCHPT Fakulta chemickej a potravinárskej technológie
    Ďal.zodpovednosť Porgeszová, Hana Z8 (Školiteľ (konzultant)) - ÚM - Oddelenie manažmentu chemických a potravinárskych technológií
    Prekl.názProduct policy of the new brand of the selected company and its launch on the Slovak and Czech market
    Vyd.údaje2025
    FakultaFCHPT
    Dátum obhajoby03.06.2025
    Študijný odborchemické inžinierstvo a technológie
    Študijný programI-CHTI
    Predmet.heslárebranding
    branding
    brand policy
    marketing
    brand
    consumer behaviour
    rebranding
    značka
    branding
    správanie spotrebiteľa
    značková politika
    marketing
    Jazyk dok.slovenčina
    URLhttp://is.stuba.sk/zp/portal_zp.pl?podrobnosti=183372
    Druh dok.DDP - diplomová práca
    kniha

    kniha

  2. Údaje o názveVypracovanie komplexnej marketingovej stratégie vstupu na slovenský a český trh vybraného podniku
    Záhlavie-meno Trubenová Ősziová, Katarína Z4 (Autor) - FCHPT Fakulta chemickej a potravinárskej technológie
    Ďal.zodpovednosť Porgeszová, Hana Z8 (Školiteľ (konzultant)) - ÚM - Oddelenie manažmentu chemických a potravinárskych technológií
    Prekl.názDevelopment of a Comprehensive Marketing Strategy for Entering the Slovak and Czech Markets by a Selected Company
    Vyd.údaje2025
    FakultaFCHPT
    Dátum obhajoby03.06.2025
    Študijný odborchemické inžinierstvo a technológie
    Študijný programI-CHTI
    Predmet.hesláforms of foreign market entry
    analysis of external environment
    analysis of internal environment
    formy vstupu na zahraničný trh
    analýza interného prostredia
    analýza externého prostredia
    Jazyk dok.slovenčina
    URLhttp://is.stuba.sk/zp/portal_zp.pl?podrobnosti=185252
    Druh dok.DDP - diplomová práca
    kniha

    kniha

  3. Title statementSúčasné a minulé trendy produktovej politiky, branding a rebrending
    Main entry-name Stepanenko, Sofiia (Author) - ÚM - Oddelenie manažmentu chemických a potravinárskych technológií
    Another responsib. Porgeszová, Hana Z8 (Thesis advisor) - ÚM - Oddelenie manažmentu chemických a potravinárskych technológií
    Translated titleCurrent and historical trends of product policy, branding and rebranding
    Issue data2025
    Faculty902020
    Date of acceptation17.06.2025
    Degreee disciplineekonómia a manažment
    Degree programB-IPPP
    Subj. HeadingsProduktová politika
    branding
    marketing
    rebranding
    stratégia
    strategy
    Product policy
    branding
    rebranding
    marketing
    LanguageSlovak
    URLhttp://is.stuba.sk/zp/portal_zp.pl?podrobnosti=179579
    Document kindDBP - bakalárska práca
    kniha

    kniha

  4. Title statementSelected aspects of business performance measurement. / aut. Monika Zatrochová, Hana Porgeszová (Janáková)
    Main entry-name Zatrochová, Monika, 1975- (Author) - ÚM - Oddelenie manažmentu chemických a potravinárskych technológií
    Another responsib. Porgeszová , Hana, 1987- Z1 (Author) - ÚM - Oddelenie ekonomiky a manažmentu podnikania
    Kajanová, Jana, 1974- (Reviewer)
    Rusko, Miroslav, 1953- (Reviewer)
    Edition statement1. vyd.
    Issue dataBratislava Spektrum STU 2021
    Phys.des.67 s.
    ISBN978-80-227-5076-9
    Par.titleVybrané aspekty merania konkurencieschopnosti podniku.
    CountrySlovakia
    LanguageEnglish
    Document kindAUC - učebnica
    CategoryACB - Academic school-books issued in home editorship
    Category (from 2022)P1 - Pedagogický výstup publikačnej činnosti ako celok
    Year2021
    kniha

    kniha

  5. Title statementImproving competitiveness of university graduates in consideration of study fields / aut. Hana Janáková, Monika Zatrochová
    Main entry-name Janáková, Hana, 1987- (Author) - ÚM - Oddelenie ekonomiky a manažmentu podnikania
    Another responsib. Zatrochová, Monika, 1975- Z1 (Author) - ÚM - Oddelenie manažmentu chemických a potravinárskych technológií
    In 7th REDETE Conference. Researching economic development and entrepreneurship in transition economies [CD ROM]. -- Banja Luka : University of Banja Luka, 2020. -- ISBN 978-99938-46-87-1. -- S.296-304
    LanguageEnglish
    Document kindRZB - článok zo zborníka
    CategoryAFC - Reports at international scientific conferences
    Category (from 2022)V2 - Vedecký výstup publikačnej činnosti ako časť editovanej knihy alebo zborníka
    In databases
    Year2020
    článok

    článok

  6. Title statementAplikácia nástrojov marketingového mixu vo vybranej firme
    Main entry-name Gregušová, Viktória (Author) - ÚM - Oddelenie manažmentu chemických a potravinárskych technológií
    Another responsib. Porgeszová, Hana Z1 (Thesis advisor) - ÚM - Oddelenie ekonomiky a manažmentu podnikania
    Translated titleApplication of marketing mix tools in selected company
    Issue data2020
    FacultyFCHPT
    Date of acceptation24.06.2020
    Degreee disciplinechemické inžinierstvo a technológie
    Degree programI-RTP
    Subj. Headingsmarketingový mix
    nástroje komunikačného mixu
    SWOT analýza
    marketing mix
    communication mix tools
    SWOT analysis
    LanguageSlovak
    URLhttp://is.stuba.sk/zp/portal_zp.pl?podrobnosti=150728
    Document kindDDP - diplomová práca
    kniha

    kniha

  7. Title statementProces zvýšenia predaja produktov pomocou technologického špecialistu
    Main entry-name Miklušáková, Klaudia (Author) - ÚM - Oddelenie manažmentu chemických a potravinárskych technológií
    Another responsib. Porgeszová, Hana Z1 (Thesis advisor) - ÚM - Oddelenie ekonomiky a manažmentu podnikania
    Translated titleThe process of increasing sales product using technological specialist
    Issue data2020
    FacultyFCHPT
    Date of acceptation24.06.2020
    Degreee disciplinechemické inžinierstvo a technológie
    Degree programI-RTP
    Subj. Headingstechnologický špecialista
    marketingový mix
    podpora predaja
    adidas
    technology specialist
    marketing mix
    sales promotion
    adidas
    LanguageSlovak
    URLhttp://is.stuba.sk/zp/portal_zp.pl?podrobnosti=150868
    Document kindDDP - diplomová práca
    kniha

    kniha

  8. Title statementZáklady finančného trhu [elektronický zdroj] online učebnica
    Main entry-name Porgeszová (Janáková), Hana, 1987- (Author) - ÚM - Oddelenie ekonomiky a manažmentu podnikania
    Another responsib. Zatrochová, Monika, 1975- Z1 (Author) - ÚM - Oddelenie manažmentu chemických a potravinárskych technológií
    Kajanová, Jana, 1974- (Reviewer)
    Majerník, Štefan, 1980- (Reviewer)
    Edition statement1. vyd.
    Issue dataBratislava Spektrum STU 2020
    Phys.des.CD ROM, 60 s.
    ISBN978-80-227-5004-2
    CountrySlovakia
    LanguageSlovak
    Document kindAUC - učebnica
    CategoryACB - Academic school-books issued in home editorship
    Category (from 2022)P1 - Pedagogický výstup publikačnej činnosti ako celok
    Year2020
    kniha

    kniha

  9. Title statementInovácia výučby manažérskych simulácií na technickej univerzite. / aut. Hana Porgeszová, Monika Zatrochová
    Main entry-name Janáková -Porgeszová, Hana, 1987- (Author) - ÚM - Oddelenie ekonomiky a manažmentu podnikania
    Another responsib. Zatrochová, Monika, 1975- Z1 (Author) - ÚM - Oddelenie manažmentu chemických a potravinárskych technológií
    Par.titleInnovation of education process in managerial simulations at technical university
    In Inovácie v univerzitnom vzdelávaní. Innovations in University Education .Vedecké kolokvium, 4. decembra 2019, Bratislava [CD ROM, 132 s.] / Inovácie v univerzitnom vzdelávaní. Innovations in University Education. -- Bratislava : Spektrum STU, 2019. -- ISBN 978-80-227-4970-1. -- S.71-76
    LanguageSlovak
    Document kindRZB - článok zo zborníka
    CategoryAFD - Reports at home scientific conferences
    Category (from 2022)V2 - Vedecký výstup publikačnej činnosti ako časť editovanej knihy alebo zborníka
    Year2019
    článok

    článok

  10. Title statementInovatívne trendy v marketingovom makroprostredí. / aut. Dušan Špirko, Hana Janáková-Porgeszová
    Main entry-name Špirko, Dušan, 1950- (Author) - ÚM - Oddelenie manažmentu chemických a potravinárskych technológií
    Another responsib. Janáková-Porgeszová, Hana, 1987- Z1 (Author) - ÚM - Oddelenie ekonomiky a manažmentu podnikania
    Par.titleInnovative trends in marketing macro-environment
    In Inovácie v univerzitnom vzdelávaní. Innovations in University Education .Vedecké kolokvium, 4. decembra 2019, Bratislava [CD ROM, 132 s.] / Inovácie v univerzitnom vzdelávaní. Innovations in University Education. -- Bratislava : Spektrum STU, 2019. -- ISBN 978-80-227-4970-1. -- S.93-103
    LanguageSlovak
    Document kindRZB - článok zo zborníka
    CategoryAFD - Reports at home scientific conferences
    Category (from 2022)V2 - Vedecký výstup publikačnej činnosti ako časť editovanej knihy alebo zborníka
    Year2019
    článok

    článok


  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.