Výsledky vyhľadávania

Nájdených záznamov: 5  
Váš dotaz: Autor-kód záznamu = "^stu_us_auth 0005866^"
  1. The importance of marketing for effective management of quality indicators / aut. Renáta Nováková, Vladimír Ovsenák
    Nováková Renáta  Ovsenák Vladimír
    Production Management and Engineering Sciences : / . S. 229-233
    http://www.crcnetbase.com/doi/pdfplus/10.1201/b19259-43
    https://www.scopus.com/record/display.uri?eid=2-s2.0-84949818373&origin=resultslist&sort=plf-f&src=s&st1=The+importance+of+marketing+for+effective+management+of+quality+indicators&st2=&sid=07D612CE3BA90EC70EFA4AB05FEB9519.wsnAw8kcdt7IPYLO0V48gA%3a10&sot=b&sdt=b&sl=89&s=TITLE-ABS-KEY%28The+importance+of+marketing+for+effective+management+of+quality+indicators%29&relpos=1&citeCnt=0&searchTerm=
    článok zo zborníka
    AFD - Publikované príspevky na domácich vedeckých konferenciách
    V2 - Vedecký výstup publikačnej činnosti ako časť editovanej knihy alebo zborníka
    článok

    článok

  2. Transfer univerzitných poznatkov do malých a stredných podnikov / aut. Andrea Vadkertiová, Renáta Nováková, Vladimír Ovsenák ; rec. Jana Šujanová, Denis Jelačič
    Vadkertiová Andrea  Nováková Renáta ; 064000 Ovsenák Vladimír Šujanová Jana ; 064000 (rec.) Jelačič Denis (rec.)
    1. vyd.
    London : Sciemcee Publishing, 2015 . - 118 s.
    ISBN 978-0-9928772-4-8
    monografia
    AAA - Vedecké monografie vydané v zahraničných vydavateľstvách
    V1 - Vedecký výstup publikačnej činnosti ako celok
    kniha

    kniha

  3. Return of investment into marketing activities in organizations focused on wood-processing industry / aut. Renáta Nováková, Vladimír Ovsenák
    Nováková Renáta ; 064000  Ovsenák Vladimír
    Adriatic wood days 2015: Wood processing and furniture manufacturing challenges on the world market. Wood-based energy goes global : . S. 185-190
    marketing wood industry
    článok zo zborníka
    AFC - Publikované príspevky na zahraničných vedeckých konferenciách
    V2 - Vedecký výstup publikačnej činnosti ako časť editovanej knihy alebo zborníka
    článok

    článok

  4. Use of economic indicators for assessing the effectiveness of marketng communications / aut. Renáta Nováková, Vladimír Ovsenák
    Nováková Renáta ; 064000  Ovsenák Vladimír
    Economy & Business [elektronický zdroj] . Vol. 9, (2015), online, s. 111-117
    marketing economic indicators
    http://www.scientific-publications.net/get/1000012/1440158549919155.pdf
    článok z periodika
    ADE - 12/Vedecké práce v zahraničných nekarentovaných časopisoch ; 13/Vedecké práce v ostatných zahraničných časopisoch
    V3 - Vedecký výstup publikačnej činnosti z časopisu
    článok

    článok

  5. Design awards = proof of quality / Renáta Nováková, Vladimír Ovsenák
    Nováková Renáta ; M300  Ovsenák Vladimír
    Marketing identity - Dizajn, ktorý predáva . S. 128-140
    článok zo zborníka
    článok

    článok



  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.