Výsledky vyhľadávania

Nájdených záznamov: 2  
Váš dotaz: Autor-kód záznamu = "^stu_us_auth 0015776^"
  1. Six sigma ako nástroj zvyšovania spokojnosti zákazníka a úspešnosti organizácie : dizertačná práca / aut. Tomáš Soboň ; škol. Jarmila Šalgovičová
    Soboň Tomáš  Šalgovičová Jarmila (škol.)
    2009 . - 115 s. prílohy
    Dizertačná práca (PhD), STU MTF KIK, 2009
    Six Sigma spokojnosť zákazníka úspešnosť firmy
    dizertačná práca
    Fakulta Voľné Prezenčne Vypožičané Nedostupné
    MTF0100
    kniha

    kniha

  2. Nástroj na dosahovanie vyššej kvality v strojárskom podniku / aut. Katarína Čekanová, Alena Pauliková
    Čekanová Katarína ; 064000  Pauliková Alena ; 064000
    Strojárstvo - Strojírenství . Roč. 20, č. 2 (2016), s. 20-22
    spokojnosť zákazníka model Kano
    článok z periodika
    BDF - 12/Odborné práce v domácich nekarentovaných časopisoch ; 13/Odborné práce v ostatných domácich časopisoch
    O3 - Odborný výstup publikačnej činnosti z časopisu
    článok

    článok



  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.