Výsledky vyhľadávania
- Six sigma ako nástroj zvyšovania spokojnosti zákazníka a úspešnosti organizácie : dizertačná práca / aut. Tomáš Soboň ; škol. Jarmila Šalgovičová
Soboň Tomáš Šalgovičová Jarmila (škol.)
2009 . - 115 s. prílohy
Dizertačná práca (PhD), STU MTF KIK, 2009
Six Sigma spokojnosť zákazníka úspešnosť firmy
dizertačná prácaFakulta Voľné Prezenčne Vypožičané Nedostupné MTF 0 1 0 0 - Nástroj na dosahovanie vyššej kvality v strojárskom podniku / aut. Katarína Čekanová, Alena Pauliková
Čekanová Katarína ; 064000 Pauliková Alena ; 064000
Strojárstvo - Strojírenství . Roč. 20, č. 2 (2016), s. 20-22
spokojnosť zákazníka model Kano
článok z periodika
BDF - 12/Odborné práce v domácich nekarentovaných časopisoch ; 13/Odborné práce v ostatných domácich časopisoch
O3 - Odborný výstup publikačnej činnosti z časopisu