Výsledky vyhľadávania
- Inovácie v ochrane spotrebiteľa : [elektronický zdroj] : Podpora šírenia vedomostí o integrovanej marketingovej komunikácii s ohľadom na bezpečnosť informácií a ochranu zákazníka v podnikateľskej praxi. Zborník vedeckých prác z výskumného grantu VEGA č. 1/0558/12. Medzinárodná vedecká konferencia Marketing Identity - "Explózia" inovácií, 04. - 05.11.2014, Smolenice, SR / ed. Jarmila Šalgovičová, Rudolf Rybanský ; rec. Miroslava Szarková, Andrea Holková
Šalgovičová, Jarmila (ed.) Rybanský, Rudolf (ed.) Szarková, Miroslava (rec.) Holková, Andrea ; M4000 (rec.)
Marketing Identity - "Explózia" inovácií 4. - 5. november 2014 : Smolenice, SR
1. vyd.
Trnava : Fakulta masmediálnej komunikácie, Univerzita sv. Cyrila a Metoda v Trnave, 2014 . - CD-ROM, 89 s.
ISBN 978-80-8105-636-9
zborník (príspevkov)
(2) - článok - Analýza súčasného stavu integrovanej marketingovej komunikácie v podmienkach podnikateľskej praxe na Slovensku / aut. Jarmila Šalgovičová, Vanesa Prajová
Šalgovičová Jarmila Prajová Vanesa ; 064000
Inovácie v ochrane spotrebiteľa : . CD-ROM, S. 62-62
komunikácia zákazník
článok zo zborníka
AFD - Publikované príspevky na domácich vedeckých konferenciách
V2 - Vedecký výstup publikačnej činnosti ako časť editovanej knihy alebo zborníka - Trendy v manažérstve kvality
Šatanová Anna Hekelová Edita ; J120 Závadský Ján Kučerová Marta ; M4000 Klementová Jarmila Šalgovičová Jarmila (rec.) Potkány Marek (rec.)
1. vyd.
Zvolen : Technická univerzita vo Zvolene, 2014 . - 184 s
ISBN 978-80-228-2641-9
manažérstvo kvality
https://is.stuba.sk/vv/pub_priloha.pl?id=293974
monografia
(1) - monografia
(4) - článokFakulta Voľné Prezenčne Vypožičané Nedostupné MTF 4 1 0 0 - Filozofia TQEM - komplexné environmentálne manažérstvo kvality
Šalgovičová Jarmila Prajová Vanesa ; M4000
Fórum inovatívnych myšlienok : . s.179-185
environmentálne manažérstvo kvalita procesov
článok zo zborníka
AFD - Publikované príspevky na domácich vedeckých konferenciách
V2 - Vedecký výstup publikačnej činnosti ako časť editovanej knihy alebo zborníka - Contemporary trends of marketing communications
Šalgovičová Jarmila Prajová Vanesa ; M4000
Lódź : KSIEZY MLYN Dom Wydawniczy Michal Kolinski, 2010 . - 154 s
ISBN 978-83-7729-057-6
monografia
BAA - Odborné monografie vydané v zahraničných vydavateľstvách
O1 - Odborný výstup publikačnej činnosti ako celok
(1) - článok - Internet a integrovaná marketingová komunikácia
Prajová Vanesa ; M4000 Šalgovičová Jarmila
Interakcia masmediálnej a marketingovej komunikácie : . s.237-243
marketingová komunikácia internet
článok zo zborníka
AFD - Publikované príspevky na domácich vedeckých konferenciách
V2 - Vedecký výstup publikačnej činnosti ako časť editovanej knihy alebo zborníka - Integrovaná komunikácia organizácie orientovanej na kvalitu : Záverečná správa o riešení inštitucionálneho projektu FAGA 7/2010
Šalgovičová Jarmila (ved. výsk. tímu) Bednárik Jaroslav (člen výsk. tímu) Štefančiková Anna (člen výsk. tímu) Svoboda Ján (člen výsk. tímu) Prajová Vanesa (člen výsk. tímu) ; M4000
Trnava : Fakulta masmediálnej komunikácie UCM v Trnave, 2010
výskumná správa
GAI - 12/Výskumné štúdie a priebežné správy ; 13/Správy