Výsledky vyhľadávania

Nájdených záznamov: 42  
Váš dotaz: Autor-kód záznamu = "^stu_us_auth stu118187^"
  1. Návrh a využitie udržateľnej marketingovej komunikačnej stratégie pri tvorbe imidžu priemyselných podnikov na Slovensku / aut. Monika Šujaková, Peter Sakál
    Šujaková Monika  Sakál Peter ; 064000
    Podpora manažmentu priemyselných inovácií a zamestnanosti problémových podnikov v SR / . S. 164-188
    článok zo zborníka
    AED - Vedecké práce v domácich recenzovaných vedeckých zborníkoch, monografiách
    V2 - Vedecký výstup publikačnej činnosti ako časť editovanej knihy alebo zborníka
    článok

    článok

  2. Návrh, využitie a implementácia udržateľnej marketingovej komunikačnej stratégie pre ideálny priemyselný podnik / aut. Monika Šujaková, Peter Sakál
    Šujaková Monika ; 064000  Sakál Peter ; 064000
    Kvalita : . Roč. 26, č. 1 (2018), s. 30-33
    marketingová stratégia priemyselný podnik
    článok z periodika
    BDF - 12/Odborné práce v domácich nekarentovaných časopisoch ; 13/Odborné práce v ostatných domácich časopisoch
    O3 - Odborný výstup publikačnej činnosti z časopisu
    článok

    článok

  3. Design of the algorithm of creation and implementation of a sustainable marketing communication strategy of a ideal enterprise - the third result of disertation thesis / aut. Monika Šujaková, Peter Sakál
    Šujaková Monika  Sakál Peter ; 064000
    Problemy funkcionirovanija i razvitija territoriaľnych sociaľno-ekonomičeskich sistem . S. 62-66
    sustainable marketing sustainable development
    článok zo zborníka
    AFC - Publikované príspevky na zahraničných vedeckých konferenciách
    V2 - Vedecký výstup publikačnej činnosti ako časť editovanej knihy alebo zborníka
    článok

    článok

  4. Analýza a návrh využitia e-marketingu ako nástroja pre udržateľnú marketingovú komunikačnú stratégiu v podniku CD - profil s.r.o.
    Vašková Veronika ; 064000  Šujaková Monika ; 064000 (škol.)
    2018
    MTF ; 20.06.2018 ; 5.2.52. priemyselné inžinierstvo ; B-PPP

    http://is.stuba.sk/zp/portal_zp.pl?podrobnosti=146357
    bakalárska práca
    Fakulta Voľné Prezenčne Vypožičané Nedostupné
    MTF0001
    kniha

    kniha

  5. Návrh a využitie udržateľnej marketingovej komunikačnej stratégie pri tvorbe imidžu priemyselných podnikov na Slovensku
    Šujaková Monika ; 064000  Sakál Peter ; 064000 (škol.)
    2018
    MTF ; 22.08.2018 ; 5.2.52. priemyselné inžinierstvo ; D-PMAN . - 141 s.+príl. 1 CD-ROM, autoreferát

    http://is.stuba.sk/zp/portal_zp.pl?podrobnosti=132537
    dizertačná práca
    DAI - Dizertačné a habilitačné práce
    Fakulta Voľné Prezenčne Vypožičané Nedostupné
    MTF0001
    kniha

    kniha

  6. Draft concept of a sustainable marketing communication strategy for ideal enterprise - the first result of disertation thesis / aut. Monika Šujaková, Peter Sakál
    Šujaková Monika  Sakál Peter ; 064000
    Upravlenije ekonomikoj: metody, modeli, technologii : . S. 150-153
    sustainable marketing sustainable development
    článok zo zborníka
    AFC - Publikované príspevky na zahraničných vedeckých konferenciách
    V2 - Vedecký výstup publikačnej činnosti ako časť editovanej knihy alebo zborníka
    článok

    článok

  7. Udržateľná marketingová komunikačná stratégia ako nástroj pre podporu konkurencieschopnosti v oblasti priemyselnej výroby / aut. Monika Šujaková, Peter Sakál
    Šujaková Monika ; 064000  Sakál Peter ; 064000
    Výkonnosť podniku . Roč. 8, č. 1 (2018), s. 63-78
    udržateľný marketing udržateľný rozvoj
    článok z periodika
    ADF - 12/Vedecké práce v domácich nekarentovaných časopisoch ; 13/Vedecké práce v ostatných domácich časopisoch
    V3 - Vedecký výstup publikačnej činnosti z časopisu
    článok

    článok

  8. Designing a concept of using a sustainable marketing communication strategy to create an image of an ideal enterprise - the second result of disertation thesis / aut. Monika Šujaková, Peter Sakál
    Šujaková Monika  Sakál Peter ; 064000
    Upravlenije ekonomikoj: metody, modeli, technologii : . S. 147-149
    sustainable marketing sustainable development
    článok zo zborníka
    AFC - Publikované príspevky na zahraničných vedeckých konferenciách
    V2 - Vedecký výstup publikačnej činnosti ako časť editovanej knihy alebo zborníka
    článok

    článok

  9. Od Einsteina k inovácii podnikania v 21. storočí založenej na stratégii "výhra-výhra" a metodológii výrokovej logiky / aut. Peter Sakál, Karol Hatiar, Gabriela Hrdinová, Lukáš Jurík, Monika Šujaková, Martin Császár, Marek Šarmír
    Sakál Peter ; 064000  Hatiar Karol ; 064000 Hrdinová Gabriela Jurík Lukáš ; 064000 Šujaková Monika ; 064000 Császár Martin ; 064000 Šarmír Marek ; 064000
    Zborník vedeckých príspevkov projektu Vega (1/0245/17) : . S. 88-155
    HCS model 3E udržateľný rozvoj spoločensky zodpovedné podnikanie
    článok zo zborníka
    AED - Vedecké práce v domácich recenzovaných vedeckých zborníkoch, monografiách
    V2 - Vedecký výstup publikačnej činnosti ako časť editovanej knihy alebo zborníka
    článok

    článok

  10. Návrh konceptu udržateľnej marketingovej stratégie priemyselného podniku na zvýšenie jeho udržateľnej konkurencieschopnosti / aut. Monika Šujaková, Simona Golejová, Peter Sakál
    Šujaková Monika ; 064000  Golejová Simona ; 060000 Sakál Peter ; 064000
    Fórum manažéra . Roč. 13, č. 1 (2017), s. 62-72
    udržateľný marketing udržateľný rozvoj
    článok z periodika
    ADF - 12/Vedecké práce v domácich nekarentovaných časopisoch ; 13/Vedecké práce v ostatných domácich časopisoch
    V3 - Vedecký výstup publikačnej činnosti z časopisu
    článok

    článok